سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل سوث پرت مسکو

هتل سوث پرت مسکو

هتل سوث پرت مسکو

هتل سوث پرت مسکو هتلی لوکس و مدرن است که در فاصله حدود هفت کیلومتری از مرکز شهر مسکو واقع شده و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کوژوخوفسکایا رسید.

فاصله این هتل از پارک زیبای کولومنسکوی حدود چهار کیلومتر، صومعه دونسکوی 5.2 کیلومتر، گالری تریتیاکوف شش کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و کاخ کرملین و میدان سرخ حدود هفت کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 7.6 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله حدود بیست و هفت کیلومتری هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبا و مبله این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، آشپزخانه با وسایل آشپزی با وسایل آشپزی مانند اجاق گاز و میز غذاخوری و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل سوث پرت مسکو

در این هتل امکاناتی نظیر کافه، پارکینگ عمومی در سایت، محوطه بازی و پارک کودکان، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی وجود دارد.

همچنین خدماتی از قبیل سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، خشکشویی و سرویس اتو و کنترل ورود و خروج نیز ارائه می‌شود.

وایفای رایگان پر سرعت به محض ورود در اختیار مهمانان قرار گرفته و در تمامی محوطه هتل قابل استفاده است.

میز پذیرش هتل سوث پرت مسکو 24 ساعته است.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های مد روز بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

هتل لاچ مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *