سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آیروپلیس مسکو

هتل آیروپلیس مسکو

هتل آیروپلیس مسکو

هتل آیروپلیس مسکو هتلی در منطقه هوروشفسکی مسکو بوده که درست در کنار مرکز خرید پالادیوم واقع شده و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی آیروپورت رسید.

این هتل لوکس و بسیار مدرن دارای امکاناتی از قبیل رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، دستگاه خودپرداز، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، اتاق‌های ضد صدا، مجموعه عروسی، فروشگاه در هتل، لابی و جعبه ایمنی می‌باشد.

این در حالی است که جهت رفاه بیشتر مهمانان خدماتی نیز مانند روم سرویس، فکس و فتوکپی، واکس کفش، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

به محض استقرار مهمانان، وایفای رایگان پر سرعت در اختیار آنان قرار گرفته که در تمامی محوطه هتل قابل استفاده است.

همچنین تمامی اتاق‌های شیک و زیبا و مبله این هتل که با دکوراسیونی کلاسیک طراحی و تزیین شده‌اند مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کامپیوتر، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و حتی در برخی از اتاق‌ها وان آب گرم و جکوزی تعبیه شده است.

هتل آیروپلیس مسکو

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند و انواع غذاهای اروپایی و روسی را در رستوران هتل سفارش داده و طعم انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل تست نمایند.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک 5.4 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 5.5 کیلومتر، خیابان محبوب آربات و تئاتر معروف بولشوی شش کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ و کاخ کرملین 6.6 کیلومتر می‌باشد.

هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله حدود بیست کیلومتری هتل واقع شده است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *