دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو

هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو

هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو

هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو هتلی لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود دوازده کیلومتری مرکز شهر است که با پانزده دقیقه پیادده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی کانتمیرووسکای رسید.

پارک کولومنسکوی 2.4 کیلومتر، گالری تریتیاکوف یازده کیلومتر، کاخ کرملین 12.3 کیلومتر، میدان سرخ 12.5 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی حدود سیزده کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که فاصله آن از هتل بیست و پنج کیلومتر است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، میز تنیس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن بدن‌سازی، دستگاه خودپرداز، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، فروشگاه در سایت، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

هتل اینتوریست کولومنسکوی مسکو

همچنین خدماتی مانند سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، روم سرویس، سرویس اتو و خشکشویی، خدمات خانه‌داری و برق کفش، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و وایفای پرسرعت رایگان نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و اروپایی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل ایزمایلو دلتا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *