چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل ۵ستاره بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از ۸۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا(ع) در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است.

از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع … ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.

هتل بین المللی قصر مشهد

همچنین این هتل مجهز به آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرایشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازی کودکان، اینترنت وایرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان عزیز می باشد.

هتل بین المللی قصر مشهد
اتاق

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

 

 

آدرس: مشهد،خیابان امام رضا،نبش امام رضا 16

تلفن: 05138090

هتل نرگس ۲ مشهد

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

51 نظر

  1. موقیت عالی، برخورد عالی، اتاقها خوب، سرویس متوسط، غذا عالی

  2. سعيده رضوانى نژاد

    بسيار مؤدب و همه در جهت خدمت رسانى

  3. هنگام ورود هیچ استقبالی صورت نگرفت و گفتند زود امدی بروید ساعت ۱۴ بیایید در صورتی اکثر هتل ها اگر اتاق خالی باشد زود تر در اختیار میگذارند واگر اتاق تخلیه نباشد پذیرش را انجام میدهند و مسافر از امکانات هتل استفاده میکند تا اتاق خالی شود. تنها یک رستوران در اختیار مسافر میباشد که یک شب هم مراسم بود و برای شام مجبور شدیم بریم بیرون از هتل ترانسفر هم گفته بودند با هتل هست که نبود و راننده تاکسی خود هتل از ما کرایه ۵ هزارتومانی را ۱۵ هزار تومان گرفت این هتل فقط صبحانه خوبی داره

  4. سپیده سلطانی

    نحوه ی برخوردپرسنل بسیارخوب و عالی و حرفه ای,خصوصا واقعا از برخورد عالی بخش پشتیبانی هتل که با داخلی ۱۰۰ ازاتاق باهاشون ارتباط میگرفتیم سپاسگزارم

  5. پرستو درخشان

    همه موارد عالي بود ولي كيفيت غذاي منو بار خيلي پايين بود و غذا ها تازه نبود متاسفانه نسبت به قيمتها

  6. حامد سلامت

    هتلی تمیز و برخورد پرسنل مناسب است. تنوع صبحانه میتونه بهتر باشه .نظافت اطاق ها هر روز انجام میشود.عیب هتل نداشتن استخر است .

  7. هتلی بسیار تمیز و برخورد پرسنل بسیار عالی و مسئولیت پذیر طی ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی داشتن ؛ من هتل های ۴ و ۵ ستاره زیادی سفر کردم نسبت به بقیه هتل های ایران واقعا خدمات خوبی داره پذیرایی ولکام و عکس یادگاری رایگان و پذیرایی عصرانه طی اقامت خیلی حس خوبی به مهمان میده ؛غذای هتل ایرادات جزئی داره و جا داره بهتر بشه که در شان این هتل باشه ،پیشنهاد میشه این هتل با وجود استقبال خوب اولیه ترنسفر برگشت رایگان هم برای مسافران داشته باشه و یک اب سرد کن داخل لابی بسیار مفید هست ،تنوع صبحانه بی نظیر هست، ما از دو اتاق دبل و هانی مون استفاده کردیم که انتظار میرفت اتاق هانی مون یه گل ارایی ساده رو داشته باشه نه اینکه هزینه جدا بابتش بخوان و وان جکوزی هم ما فکر میکردیم دو نفره هست ولی کاملا شبیه اتاق دبل بود و این اتاق فقط تخت زیباتر و فضای بزرگتری داشت، در روز تولدم در هتل اقامت داشتیم که با فرستادن کادو و کیک برامون بسیار سورپرایزمون کردن مدیریت این هتل بسیار عالیه و نسبت به چند سال پیش که اینجا اقامت داشتم پیشرفت بسیاری کرده و به نظرم برخلاف ظاهر مجللتر هتل های دیگه جز برترین هتل های مشهد هستش

  8. احسان زارعی

    اتاقی که من بودم دارای یک حمام بسیار کوچک بود. در واقع حمام مناسب استحمام بچه زیر ۱۰ سال بود. صبحانه هم جالب نبود در حالی که باید چند نوع املت داشته باشه ولی نداشت و باید سفارش میدادی که به نظرم اصلا روش جالبی نبود. فاصله بین بوفه صبحانه تا سر میز هم یک کیلومتر بود! که به نظرم بوفه وسط سالن قرار می گرفت خیلی بهتر بود

  9. هتل قصر را خیلی دوست داریم هرساله با توجه به نزدیکی به حرم و قیمت مناسب این هتل را انتخاب میکنیم .

  10. مهدی داودی

    همه موارد ،عالی بود. ولی در شان این هتل نیست که فیلم مدار بسته، رایگان نباشد. قیمت بوفه هم زیاد بود.

  11. من و همسرم برای ماه عسل به هتل بین المللی قصر اومدیم. ما اتاق پرزیدنت رویال رو رزرو کرده بودیم که واقعا محشر و زیبا بود. پیشنهاد میکنم اگر برای ماه عسل به مشهد رفتید این اتاق را رزرو کنید.

  12. از بهترین هتل های مشهد که برخورد خوب پرسنل و رسیدگی به مهمان در آن در اولویت است .از این پس انتخاب اول من برای اقامت است.

  13. سیدمجتبی موسوي نیا

    باعرض سلام خدمت مدیریت وپرسنل محترم سعادتی بودکه توفیق زیارت بارگاه ملکوتی رضوی حاصل شد و اقامت درآن هتل آسایش و راحتی فراهم کردکه ازجمیع جهات عالی بودان شاءالله درهمه حال درپناه خداوند متعال مشمول الطاف حضرت علی بن موسی الرضا«ع» باشید

  14. عادله کاظم زاده

    نسبتا خوب و مناسب بودانتظار از هتل بین المللی در بخش رستوران و پذیرایی بیشتر از این بود. منو و غذاها تازه و مناسب نبود. ترجیح میدادیم در رستورانی غیر از هتل برویم. وای فای رایگان انتظار اندکی بود که محقق نشد. در کل قابل اطمینان و خوب بود. متشکرم

  15. محمدرضا علی حسینی

    بالاتر از خوب کمتر از عالی

  16. امیر سلطانی

    تمام مواردی که در هتل مشاهده شد قابل تحسین بود و تخفیف هایی که درنظر گرفته بودند جذابیت این موضوع را بیشتر می کرد. نکته جالب توجه بازگرداندن مابه التفاوت پرداختی در زمان تسویه بود که شخصاً انتظار آن را نداشتم. و بدین ترتیب قیمت تمام شده هتل برایم ارزان تر تمام شد.

  17. مجتبی میرزائی

    سلام بنده به مدت دوشب در این هتل اقامت داشتم همه چی عالی بود

  18. mohamadreza hoseinpor

    سلام برخورد پرسنل که عالی بود . سرو صبحانه از قبل بهتر شده بود. طبقه پنجم صدا کمتر بود نسبت به طبقه سوم . اتاق ساعت ۱۱ صبح تحویل دادن . مجموعه آبی خوب بود ولی حیف که استخر برای شنا ندارد. مجموعه گردشگری هتل خیلی قیمتها بالا بود ‌ آژانس هم به نسبت بالا. اما پرسنل صبحانه و لابی عالی بود برخوردهاشون .

  19. هیبت الله صادقی منصورخانی

    من چندین سال است که در سفر زیارتی از هتل قصر بین المللی استفاده می کنم. ضمن تقدیر و تشکر از تک تک کارکنان این هتل در این چند سال هیچگونه ایرادی از امکانات ، برخورد کارکنان و سرویس دهی آنان ندیدیم هر سال بهتر از سال قبل می باشد. نمره بیست حق آنان است.

  20. آزاده تاج الدینی

    تميزي و نظافت اتاق ها خيلي خوب، انعطاف پرسنل در مقابل برخود با مشتري كم بود

  21. ارسلان بهرامی

    من و همسرم در مجموع ۳ شب اونجا بودیم.امکانات و پذیرایی و خوشرویی کارکنان بسیار عالی بود ولی یه شام فست فودش زیاد کیفیت نداشت.در ضمن توی یکی آپشن هایی که واسه اتاق هتل نوشته بود IPTV بود که اگه میخواستی فیلم نگاه کنی باید هزینه میپرداختی که من اولین بار بود که این قضیه رو میدیدم البته داخل ایران.ولی در مجموع خیلی راضی بودم و اگر دوباره به مشهد سفر داشته باشم حتما این هتل رو انتخاب میکنم.

  22. دارای پرسنل پیگیر و فعال می باشد. درخواست ها سریع انجام می شود و صبحانه دارای تنوع زیاد می باشد.

  23. درود بر شما برخورد برخی از پرسنل پذیرش مناسب نبود. بقیه موارد خوب بود. سپاس

  24. باسلام. این هتل از نظر نزدیکی به حرم مطهر اقا امام رضا(ع) ، کیفیت غذای رستوران، خدمات نظافت داخل اتاق ها؛ نحوه رفتار کارکنان عالی بود.

  25. محسن خدرصلح

    همه امكانات و رفتار پرسنل محترم هتل عالي ارزيابي شد

  26. فاطمه ضیافتی

    تمیزی اتاق و کیفیت غذا واقعا خوب بود اما آقایی در رزروشن هتل بودند که برخوردشون در حد هتل پنج ستاره نبود

  27. الهام حامدی

    بسیار نزدیک حرم است. اتاق تمیز و از نظر امکانات عالیه. صبحانه و رستوران خوب بود، کیفیت مواد غذایی و نحوه سرو آن عالی و برخورد پرسنل رستوران بسیار خوب بود. در کل بگم همه چی تو این هتل عالیه و برخورد پرسنل بسیار محترمانه و صمیمانه است. اقامت تو این هتل رو توصیه می کنم.

  28. حسین زجاجی

    همه چیز خوب بود به خصوص صبحانه کارکنان مودب و پیگیر امیدوارم همین روند رو به رشد رو ادامه بدید

  29. محمدرضا خطاطی

    همه چیز خوب بود به خصوص صبحانه

  30. مهين رحيم زاده

    هتلي نزديك به حرم آقا امام رضا (ع). از بدو ورود تا خروج همه چي عالي و در كمال احترام بر اساس نظمي عالي پيش مي رود و نيازي نيست بابت چيزي شما دغدغه داشته باشيد چون كاركنان بابت همه موارد پيگير هستند.

  31. روح الله زمانی نیک

    هتل بسیار خوب به نسبت هتل های پنج ستاره مشه

  32. حسین علی کاظمی

    همه چیز عالی و تمیز و با سلیقه

  33. مجید علی محمدی

    همه چیز خوب بود.فقط حجم ایترنت رایگان ۴۰۰مگ برای دونفر در هر شبانه روز کم بود.بقیه موارد هتل خیلی خوب و صبحانه عالی بود.

  34. کوپال طهماسبی

    بسیار عالی از همه نظر راضی بودم

  35. علیرضا بازارچی

    من برای اتاق پکیچ VIP سفارش داده بودم که متاسفانه علیرغم تاکید بسیار در بدو ورود، حدود ۳۰ دقیقه معطل شدیم تا پکیج در اتاق اجرا شود. پکیج اجرا شده هم بسیار ضعیف و با عجله اجرا شده بودبصورتیکه هم گل آرایی اجرا شده نه کیفیت مناسبی داشت و نه کمیتی. همچنین در پکیج ذکر شده کیک و شیرینی قید شده بود که اصلا در اتاق چیده نشده بود.

  36. فاطمه يزداني

    از همه نظر خوب و عالي بود برخورد كاركنان هم بسيار صميمي و مودبانه بود.

  37. مینا قلعه ئی

    اتاق زودتر از موعد تحویل داده شد. اتاق بسیار تمیز بود. برخورد کارکنان خانه داری عالی بود. با پرداخت هزینه می تونید از برخی موارد در مجموعه آبی استفاده کنید که غار نمک درحد متوسط بود . سر و صدا زیاد بود . تنوع صبحانه هتل زیاد بودبیشتر به نهار شباهت داشت تا صبحانه( سوسیس پنیر ، سالاد الویه، …) حتی آب آشامیدنی،در صبحانه از شیر استفاده شده بود ،پنکیک طعم خوبی نداشت . مجموعه آبی در روز دو ساعت رایگان آفر می دهد یه جکوزی و یه استخر است. کافی شاپ معمولی

  38. مجید فرحزادی

    خوب بود اما بعضی خدمات مانند کافی شاپ گران بودن .

  39. سارا خلیلی

    به جز بخش ناهاری که در رستوران هتل صرف کردیم، بقیه موارد خوب بود و راضی بودیم.

  40. امیر پاشایی سوره دلی

    سلام این هتل ازنظر برخوردپرسنل فوق العاده بود، غذا مناسب بود اما در رستوران سینی نبود،هوا گرم بود،استخرفقط سونا جکوزی داره ولی ازنظر تمیزی،رفتار پرسنل وبرای انجام دادن درخواست فوق العاده بود وبه محض درخواست فورا مهیا میکردن که این کارشون عالی بود.

  41. ایمان کریمی دورابی

    استقبال بسیار عالی . برخورد بسیار خوب . هتل آرام

  42. امین سیداحمدی

    اولا که استخر نداره فقط استخر کودکان داره.. ثانیا برای هر فیلمی که تماشا میکنی باید ۱۱۰۰۰ تومان پول پرداخت کنی با اینکه خود تلویزیون نوشته ۹۰۰۰ برخورد پرسنل هتل هم تعریفی نداره و بجز صبحانه هاش واقعا غذاهای بی کیفیتی ارائه میشه

  43. از نظر رفتار و کردار پرسنل و تمیزبودن مجموعه باید بگم از همه نظر عالی بود ولی مشکلات و سر و صدای ساکنین در هتل آزار دهنده بود و با توجه به فاصله هتل تا حرم بهتر بود که برای مهمانان مسن هتل سرویس رفت و برگشت به حرم می گذاشتید و در اخر اینکه هیچ کدام از خدمات هتل مثل مجموعه ابی و بازی کودکان و غیره رایگان نبود

  44. حسین گرایلی

    تنوع صبحانه خوب بود ولی از غذاهای نهار استفاده کرده بودن مانند الویه و در نهار در قسمت بوفه ای یه غذا بود بنام ماهی که در اصل دم ماهی بودش .از شانس ما چون بازسازی داشتن نفهمیدیم که لابی هتل خوشگل هستش یا نه.در تلویزیون امکانات زیادی تقریبا داشت ولی بعلت پولی بودن کاربردی نداشت .ترانسفر برگشت نداشتن از معایب هتل بودش.

  45. محمد بیضاوی

    هتل خوبیه فقط نیاز به نوسازی داره، این سبک مارکتینگش هم خیلی موفقه(تخفیف بجای تبلیغ مستقیم)

  46. نورالدین محلوجی

    هتل خوب و قابل قبولی بود.استقبال فرودگاهی خوب. اما استقبال خوبی داشتن و مارو بی دردسر به هتل رسوندن.اونجا هم cip رایگان انجام دادن که قابل قبول بود. برخورد اکثر پرسنل عالی بود.تمیزی قابل قبول توی اتاق. به ما که حسابی رسیدن.بچه کوچیک ۴۵ روزه هم داشتیم‌گفتن اگه میخواین تخت نوزاد براتون بیاریم.صبحانه مفصل و عالی. فقط غذاهای ناهار و شام که توی رستوران هتل خوردیم‌به نسبت هتل ۵ ستاره اصلا قابل قبول نبود.کافی شاپ هم کیفیت‌مناسبی نداشت.بجز غذا بقیه قشمتا خوب بود

  47. برخورد كاركنان هتل با ميهمانان عالي است.

  48. رفتار کارمندان خوب بود. اتاق پرزیدنت ویژه و دارای جکوزی بود ولی قابل استفاده نبود.

  49. اتاق دابل رویال لاکچری دارای جکوزی بود. اما متاسفانه برای استفاده آماده نبود.

  50. پارکینگ داره اما برای ۱۰الی ۲۰ تا فشرده بقیه هم ول معطل هستن من امسال عید گرفتار پارکینگ اینجا شدم و تو کوچه پارک مردم تازه جای پارک هم بزور پیدا کردم،صبحانه هم تعداد بالای جمعیت و جای کوچک و میزهای باعث الاف شدن تا میزها خالی بشن و اعصاب خورد کنی بود درکل خوب نیست از بهتر هست با این پول تازه تو زوج‌و فرد قرار داره ،میدونم نطر من رو نمیزارن اما گفتم شاید یک درصد بزارن

  51. زینب بهرامی اصل

    کارکنان هتل رفتار مناسبی داشتند. رستوران هتل گران و کیفیت غذایی آن معمولی است استفاده از امکاناتی مانند جیم، استخر باید موجود و رایگان باشد. استخر موجود است ولی ساعات استفاده محدود دارد و همه خدمات آن نیز هزینه دارد. امکانات کافی شاپ هتل محدود است و گران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *