چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی (مشهد مقدس)‌ که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور می باشد، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان حاج امیر سزاوار در سال ۱۳۸۶ پایه گذاری گردید.

عملیات اجرایی اصلی آن بعد از فوت مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در اسفند ماه سال ۱۳۸۷توسط پسر دوم ایشان امیر سزاوار ادامه یافت.

این هتل با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد مرحوم سزاوار بندی و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی طراحی گردید و اجرای آن پس از ایشان با طراحی چشمگیر و توانایی بسیار حاج امیر سزاوار بر اساس استانداردهای روز دنیا ادامه یافت و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر سال ۱۳۸۹ مصادف با نوزدهم شهریور ماه همان سال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی با تکیه و تایید این موضوع که یکی از فاکتورهای اصلی در سفر انتخاب محلی مناسب برای اقامت میباشد و ضمن احترام به حقوق میهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی درامر میهمان نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر میهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد جلب نماید.

هتل بین المللی قصر طلایی به جهت داشتن فضایی مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان برترین هتل ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است.

هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و در بیست طبقه و زیربنای ۷۰۰۰۰ متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار میباشد.

همچنین با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق نموده است.

 

وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و متنوع، با معماری چشم نواز و بهره مندی از فضا هایی لوکس و مجلل همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف، احترامی دیگر به انتخاب میهمانان عزیز خود میباشد.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
رستوران سنتی
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
رستوران

سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجلل این هتل با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های کشوری و بین المللی خواهد بود.

فراهم نمودن امکانات رفاهی از قبیل مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) و… با بالاترین سطح کیفی خدمات، موجب آرامش و آسایش شما میهمانان و زائران مشهد الرضا مقیم در این هتل خواهد بود.

هتل آپارتمان آلتون مشهد
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
استخر

محیط آرام و فضای دلپذیر این قصر زیبا که مصداق عینی هتل بین المللی ۵ ستاره ممتاز قصر طلایی میباشد، برای میهمانان و زائرین بارگاه ملکوتی شمس الضحی و بدر الدجی علیه آلاف التحیة و الثناء خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.

 

 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج

تلفن: 05138038

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

33 نظر

  1. مریم وحدتی

    خیلی خیلی راضی بودیم از هتل فوق العاده عالی بود
    هیچ نکته منفی وجود نداشت

  2. امیرحسین شیخی

    من مشکلی نداشتم خوب بود
    هیچی

  3. سيدحسین میزبان خوشخو

    راضی بودم
    چیزی مشاهده نشد

  4. ناشناس 6666

    خوشرویی کارکنان و پاسخگویی آنها بسیار خوب بود. صبحانه و غذای هتل بسیار خوب بود باید از سرآشپز هتل تشکر کرد. اتاقها و سرویس بهداشتی بسیار تمیز بود. کمی کار کردن با دستگاه کنترل چراغها مشکل است اما زیاد اهمیت نداشت. مدیر داخلی هتل بسیار با شخصیت و توانا هستند و مشکلی که برای من از نظر اضافه پرداختی به هتل رخ داده بود را با سرعت حل کردند.

  5. علیرضا بیات

    عاالی از هر نظر که فکر بکنید چند نکته:رستوران ترنم با توجه به ورودی که برای بوفه میگیره اصلا نمیارزه، رسم بر این هست که به تعداد مهمانان اتاق کلید باید داده بشه، که متاسفانه تا درخواست نکنی به تعداد داده نمیشه

  6. غزاله علي نيا

    بهترين هتل!!از نظر همه نظر عالي بود!

  7. کلا همه چی عالی بود ممنون از همه پرسنل قیمتش نسبت به بقیه هتلها پایینتر بود

  8. مصطفی عطائی فر

    هتل خوب و عالی یه مقدار تو سرویس دهی ضعیف بودن یکم باید نسبت به۵ ستاره بودنش امکانات بیشتری ارائه کنند اما در کل همه چی خوب و عالی

  9. شيرين موسوي

    عالي بود ، پرسنل برخورد فوق العاده محترمانه و آموزش ديده ، واقعاً اولين هتل ٥ ستاره ايران بود كه واقعاً ٥ ستاره بود . ما يك كودك يك ساله همراهمان داشتيم كه به قدري همه امكانات و نظافت و اتاق و رسيدگي عالي بود كه به هيچ وجه من احساس خستگي از بردن دخترم نكردم هر روز هر نيم ساعت به حرم سرويس داشتند كه خيلي خوب بود ، ما از هتل. CIP هم گرفتيم كه اون هم توصيه ميكنم همه بگيرند خيلي عالي بود و باعث شد اصلاً خسته نشيم . ما از پلي هوس و رستوران ترنم دو بار استفاده كرديم كه رستوران ترنم را به شدت توصيه ميكنم عاااالي بود غذا و بوفه سالاد و كيفيت خييييلي عالي بود ماساژ هم استفاده كرديم دو نفر اونم عالي بود برخورد پرسنل رو من در هيچ جا اينطور با روي خوش و دلسوزانه و محترمانه نديده بودم عاااالي

  10. كيميا شريفي

    سلام ما براي ماه عسل اين هتل رو انتخاب كرديم واقعا همه چيزش خوب بود و نسبت به قيمتش خيليييي ازش داشت همسرم براي سوپرايز كردن من با هتل هماهنگ كرده بود و يك شب اتاقمونو گل آرايي و شمع آرايي كرده بودن واقعا خاطره ي فوق العاده خوبي براي ما ساختن حتي وقتي فهميدن كه ما براي ماه عسل اومديم يه اتاق بهتر را بدون گرفتن هزينه ي اضافه بهمون دادن از نظر نظافت و برخورد هم كه ديگه حرفي براي گفتن نمي مونه فقط تنها مشكلي كه ميشه گرفت اينه كه صداي حرف زدن اتاق كناريمون توي اتاق ما ميومد به نظر ديوار ها عايق صدا نبودن

  11. اتنا شهرابی فراهانی

    صبحانه بسیار کامل و مفصل بود…هتل تمیز و شیک بود..
    رفتار پرسنل خیلی محترمانه و در حد هتل ۵ ستاره نبود..هر در خواستی را باید چند بار بیان می کردی تا انجام بدهند..

  12. محمود اسکندری

    تمامی خدمات و امکانات عالی بود که در دفترچه نظرات و پیشنهادات هم کاملا توضیح دادم
    فقط قیمت بالاست که امکان برای خیلی از هموطنان عزیز ما در این هتل مقدور نبوده و بیشتر مهمانان خارجی و اعراب بهره مند هستند که تقاضا دارم راهکاری اندیشیده شود ممنونم

  13. حبیب چوپانی

    همه چی عالی بود دریک خط
    آنتن دهی ضعیف WiFi دراتاق هتل

  14. عامر امیری

    من این هتل را برای میهمانم که ساکن اروپاست رزرو کرده بودم و ایشون رضایت کامل از همه چیز داشت.

  15. پویا پرهام

    همه چيز عالى
    تنها اشكال اطلاع رسانى خدمه در مورد ساعات و برنامه هاى حركت تاكسى هتل و همچنين تايم عصرانه ضعيف بود

  16. الناز تاجیک

    رفتار پرسنل و خدمات عالی بود صبحانه هتل از لحاظ کیفیت و کمیت بسیار عالی گنجاندن ساعت عصرانه در برنامه هتل بسیار بجا بود در کل نسبت به خدماتی که از هتل دریافت میشه قیمت مناسبی پرداخت میکنیم و حتما دفعه بعد همین هتل انتخاب اول هست
    واقعا نکته منفی خاصی نداره فقط یک پیشنهاد اینکه برای اتاقهای سه تخته چیدمان بعضی از اتاقها رو طوری تنظیم کنن که شامل سه تخت یکنفره باشه خیلی بهتره ممنون

  17. مرتضی حسینی اورته چشمه

    امکانات و پذیرایی بسیار عالی
    عدم عایق بندی صوتی دیوار مشترک اتاقها

  18. مسلم مهرگانی

    هتل قصر طلایی نکات مثبت زیادی داره که بارزترین نکات مثبت اون احترام فوقالعاده ی کارکنان و پرسنل به مسافران هست که فقط باید اون رو تجربه کرد. از بدو ورود در فرودگاه با نهایت احترام با مسافر برخورد میشه تا تو هتل و رستوران و استخر و لابی و تا وقتی که دوباره برمیگردی هتل. و همچنین دردسترس بودن همه ی امکانات لازم که مورد نیاز هست و همچنین سکوت و آرامش اتاق عالی بود و دوم اینکه لابی بسیار شیک و جا دار و رستوران بسیار بزرگ و جا دار و تنوع صبحانه که واقعا من تو هیچ هتلی تنوع صبحانه به این زیادی و کیفیت عالی مواد غذایی ندیدم مخصوصا صبحانه های گرم و نان تازه ای که همونجا پخته میشه. در کل هرآنچه از یک هتل پنج ستاره انتظار میره تو قصر طلایی هست.
    هتل قصر طلایی نکته ی منفی نداره و فقط میشه یک انتقاد از اون داشت و اونم این هست که موقع صبحانه خیلی اسراف میشه و باید یه فکری بشه برای اون چون خیلی از میزها پر از خوردنی هست و مسافران بیشتر از نیازصون برای خودشون خوردنی میکشن و بعد اونها رو رها میکنن و میرن.

  19. یاسمین اشیدری

    از تمام لحاظ بسیار بسیار عالی
    فقط، اینترنت اتاق ها کمی ضعیف است

  20. برخورد خوب پرسنل صبحانه و عصرانه عالی و ایشاله مابقی هتل های خوب از مدیریت داری این هتل آموزش و بکار گیری کنند
    نکته منفی ندارد

  21. ریحانه روشنی

    با سلام واقعا همه چیز عالی بود واقعا ممنونم از کادر حرفه ای هتل.منوی صبحانه به قدری متنوع بود که من در هیچ هتلی ندیدم.پذیرایی عصرونه هم واقعا خوب بود.حتما در سفر بعدی هم من همین هتل رو انتخاب میکنم.
    هیچ نکته ی منفی وجود نداره

  22. هتل خیلی خوب بار کادر خیلی خوب فقط از شام تو رستوران ترنم راضی نبودیم

  23. توران کریمی

    همه چيز عالي بود
    نكته منفي نداشت

  24. برخورد بسيار خوب مهمانداران و كاركنان هتل
    استخر هتل كوچك است حجم و سرعت اينترنت هتل پايين است

  25. رستوران هاى هتل خيلى خوب بودندو غذاها با كيفيت بالا سرو ميشد، اتاقهاى هتل بزرگ و نور گير بود ، برخورد و رسيدگى پرسنل عالى بود.
    إمكانات اتاق بازى كودك خيلى كم بود و هزينه اون جداگونه بايد پرداخت ميشد، استخر هتل هم در مقايسه با هتل درويشى ضعيف تَر بود

  26. تقریبا همه چیز عالی
    ملاحظه نشد

  27. برخورد سرويس دهي امكانات كلا همه چي خوب بود
    عدم هماهنگي كامل واحدها با هم

  28. برخورد مناسب موقعیت مکانی سرویس دهی
    ساعت تخلیه استخر نامناسب

  29. برخورد پرسنل و امكانات و صبحانه هتل عاااالي ، وافعاً به همه اين هتل رو پيشنهاد ميكنم
    در رستوران سنتي قليون سرو نميشه ، هزينه ماساژو حمام تركي بسيار بالاست

  30. همه چیز عالی و خوب ترنسفر و cipخوب
    روم سرویس برای چنین هتلی کمی ضعیف بود

  31. کتایون فاطمی

    بسیار زیبا و مجلل شیک و فوق العاده تمیز پرسنل مودب وکاردان بوفه صبحانه کامل و مواد غذایی تازه
    قیمت نسبتا بالای رستوران

  32. زهرا امیدی نیا

    داشتن کادر مجرب هماهنگی به موقع ترانسفر مهمان نوازی بسیار عالی اهمیت دادن بالا به آسایش مهمان برخورد مناسب پرسنل داشتن خدمات بسیار عالی
    چیزی ندیدم

  33. زهره افراسيابي

    عاليييييييييي اتاق ها بزرگ و بسيار تميز صبحانه فوق العاده كاملي داشت
    نور اتاق خَيلي كم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *