چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در سال ۱۳۸۶ در مجاورت بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته برای میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد.

هتل درویشی مشهد
اتاق
هتل درویشی مشهد
اتاق

این هتل در حاشیه خیابان امام رضا که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر علی بن موسی الرضا (علیه السلام) است قرار دارد به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود.

هتل درویشی مشهد
اتاق
هتل درویشی مشهد
اتاق

ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای و نمای اسپایدر که در تاریخ فروردین ۱۳۹۱ افتتاح گردیده است.

هتل درویشی مشهد
اتاق
هتل درویشی مشهد
اتاق

این هتل با داشتن سالن رستوران مجزا، سالن صبحانه خوری، تالار با کاربری چند منظوره، کافی شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع در فضایی زیبا و دلنشین با ارائه ی خدمات متنوع، پذیرای میهمانان خواهد بود.

هتل درویشی مشهد

فضایی زیبا به صورت سرپوشیده و در قالب روف گاردن با طراحی منحصر به فرد و فضای لمکده ی موجود در این هتل از ویژگی های خاص هتل مجلل درویشی است.

 

 

آدرس: مشهد،خیابان امام رضا(ع)،بین خیابان امام رضا(ع) 24و26

تلفن: 05138080

هتل اطلس مشهد

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

37 نظر

  1. محمدرضا اصغری

    برخورد پرسنل خیلی خوب و مودبانه هست ، فضای لابی و هتل قشنگه، صبحانه عالی و امکانات هتل خوب هست،

  2. مانی فضلعلی

    فضای هتل خوب و زیبا بود ولی آرامش کمی داشت. کارکنان خوب بود برخوردشان (فقط تعداد کمی به خاطر خستگی برخورد مناسبی نداشتند)تلویزیونهای داخل اتاق خرابی داشت بعضی اوقات فریز میشد صفحه و باید خاموش روشن میشد تا دوباره کار کند و صدا مشکل داشت و صدا وتصویر هماهنگ نبود و اذیت کننده بود.سرعت اینترنت خوب بود ولی حجم رایگانش کم بود.در کل خوب بود.

  3. مهران یوسفی

    چند روز قبل به اتفاق خانواده به اين هتل رفتيم و سه روز اقامت داشتيم،به عكسها اعتماد نكنيد، ورودى هتل بسيار بد منظره و شبيه مهمانپذير هاى مشهد است، لابى بسيار شلوغ و پر ازدحام،بطورى كه بين ساعت ١٠صبح تا ٥عصر جايى براى نشستن نيست و بسيار پر سرو.صداست، اتاقها بسيار كوچك بخصوص حمام و دستشويى بطورى كه وقتى دوش ميگيريد يك پايتان در توالت و وقتى در توالت هستيد يك پايتان در حمام است، اتاق حتى مسواك نداشت و با درخواست ما گفتند اتاق اكونومى يا غير سوييت مسواك ندارد و ما مجبور شديم براى خريد يك مسواك هتل را ترك كنيم،اسانسورها بسيار شلوغ است و معطلى فراوان دارد، كافى شاب بسيار بسيار بى كيفيت و بستنى و نوشيدنيها بسيار بد است، صبحانه ساعت ٧تا ١٠ صبح است در صورتى كه تمام هتلهاى دنيا ٦تا ١٠يا١١ سرو ميشود،اگر شخصى ساعت ٨صبح پرواز داشته باشد قاعدتا از صبحانه محروم ميشود ،با وجودى كه پول صبحانه را پرداخته، سالن هاى صبحانه با توجه به ازدحام مهمانان شديدا كوچك است و كم بودن تايم صبحانه نيز اين نقيصه را تشديد ميكند، در اوج شلوغى صبحانه عمدا يا سهوا درجه تهويه سالن صبحانه در درجه بالاترى تنظيم ميشود،و لذا شما مجبوريد به خاطر گرما سالن را ترك كنيد، در زمان اقامت ما مجلس عروسى در هتل برگزار شد كه مهمانان عروسى در لابى با مهمانان هتل قاطى شدند و ازدحام چندين برابر شد ،در صورتى كه در ساير هتل ها مهمانان عروسى و مجالس از درب هاى ديگر وارد هتل ميشوند و محل پذيرايى انها با مهمانان هتل متفاوت است و باعث سلب اسايش مسافران هتل نميشوند،

  4. زهرا کیائی پور

    غذاهاش از نظر کیفیت و قیمت به نسبت خوب بود. بارش و صبحانه اش متنوع و دلچسب بود توصیه می کنم استفاده کنید. ولی متاسفانه اتاق ما خیلی جالب نبود. چون پنجره نداشت و تاریک و دلگیر بود.

  5. با سلام هتل بسیار خوبی بود از همه نظر با این که اتاق ما اکونومی بود بود اتاق بسیار خوبی بود و همه چیز بسیار شیک بود برخورد پرسنل عالی بود صبحانه هم بسیار خوب بود

  6. سلام همه خدمات هتل عالي بود

  7. علیرضا آذررنگ

    به نظرم بغیر از دو آیتم بقیه موارد خوب و در بعضی موارد حتی فوق العاده بود، اول عملکرد کارکنان بنظرم درخور و در حد و اندازه هتل نیست، تاخیر زیاد موقع پذیرش و عدم رسیدگی به موقع هنگام درخواست از داخل اتاق از این قبیل مشکلات بود، دوم وجود سر و صدای باور نکردنی و عدم احساس آرامش در محیط اتاق است، مهندسی هتل بگونه ایست که کوچکترین صداها حتی صحبت تلفنی افراد در اتاقهای مجاور و راه رفتن مهمانها در اتاقهای فوقانی در اتاق شما قابل شنیدن است و وقتی از بابت این مشکل به روم سرویس اعتراض میکنید فقط به ذکر این نکته که عایق بندی اتاقها در دستور کارست بسنده میکنند

  8. امیرحسین رضایی جعفری

    بسیار هتل تمیز و مجللی بود. برخورد تک‌ تک کارکنان همیشه با احترام و لبخند همراه بود.کیفیت و‌کمیت صبحانه در سطح بسیار بالایی قرار داشت و واقعا چیزی کم‌ نداشت. مجموعه‌ی آبی هم فضای مناسب و تمیزی داشت. برای اطلاع دیگر‌ مسافران لازمه توضیح بدم که فرق اتاق اکونومی و استاندارد فقط در طبقات است. طبقات پایین تر (تا طبقه ۴) اتاق ها و سوئیت های اکونومی قرار داره که دید محدود به ساختمان های اطرافه و نور کمتری داره.

  9. محمدرضا مقاره ای

    همه چیز عالی ، رفتار پرسنل فوق العاده بود

  10. زهرا زارعی

    ممنون از مدیریت این هتل و پرسنل خوش اخلاقشون

  11. سارا رهبرى

    بسيار عالى و خوش برخورد. ازهمه چيز هتل بسيار راضى بوديم، صبحانه عالى، كيفيت و طعم غذاى خيلى خوب، اتاقهاى بسيار خوب و تميز و امكانات هتل همه چيز عالى بود.

  12. نسرین بایگان

    همه چی عالی برخورد کارکنان بسیار مودبانه

  13. زینب طلوع نژاد

    خيلي عالي بود

  14. فاطمه عباس زاده

    واسه دفعه دیگه هم انجا میروم ، برخوردخوب وحرف نداشت بابرخوردخوبشان سنگ تمام گذاشتن

  15. زهرا سلیمانی مورچه خورتی

    من چند روزپیش به مشهد سفرکردم به مدت سه شب شب اول درهتل جواد بودیم فولبرد از محاسن این هتل نزدیک بودن خیلی زباد به حرم تمییزی اتاق ها وغذای نسبتا خوب با توجه به قیمت برای کسانی که نزدیک بودن به حرم دراولویتشون هست گزینه مناسبی هست شب دوم در هتل درویشی اقامت داشتیم که در لحظه ورودلابی هتل به (جز فرش لابی که کهنه بود) و آسانسور هتل عالی بود.ولی اتاق ما که اکونومی بود اصلا در سطح انتظار هتل پنج ستاره نبود.دیوارها تمییز نبودسطل دستشویی خراب بودکه چند باراعلام کردیم اما تاثیری نداشت اتاق ما سرد بود که گفتند تا ساعت ۸ شب سیستم قطعه که آخردست با اصرار ما هیتر اوردند.صبحانه عالی بود رستوران درطبقه بالا بود ونمای بیرونی جالب بود به خصوص قسمت نوشیدنی هاش(چای) وکدو که خیلی خاص بود . به نظر اگه دراین هتل میخاهید اقامت کنیداتاق های اکونومی را انتخاب نکنید وضمنا مجموعه آبی رابه شدت توصیه میکنم درکل فضای هتل خوبه کمی هم عربی البته.اماشب سوم درهتل قصرطلایی بودیم دراتاق دبل لاکچری بهترین قسمت برخورد کارکنان به خصوص رفتار مودبانه پشتیبان اتاق خیلی تمییز.عکس طلایی هم بدنبود.مجموعه آبی متوسط وعصرانه افتضاخ البته آسانسورها معطلی دارند.اما صبحانه عالی بود به خصوص قسمت کره محلی وقسمت آبمیوه ها که همان جا تهیه میشد .نان که همان جا طبخ میشد.مینی بار رایگان هم متوسط.هم درویشی هم قصرطلایی ترانسفربرای حرم دارند اما به نظربی آرتی بهترین گزینه هست به خصوص در زمان ترافیک زیرا خیابان های اطراف حرم را میبندند که فقط بی آرتی میتواند برود

  16. خیلی هتل خوبیه قیمتش نسبت به تمام خدماتی که انجام میده مناسبه

  17. هتل تو پنج ستاره های ایران تقریبا خوبه اتاق هاش کمی کوچیکن صبحانه ایرانی خوبی داره رفتار پرسنلش عالیه مجموعه استخرش خیلی خوبه هر نیم ساعت شبانه روزی سرویس حرم داره هر یک ساعت سرویس فرودگاه و راه آهن داره از لحظه ایی که وارد فرودگاه مشهد شدم ساک هام رو تحویل گرفتند و همینطور موقع بدرقه تا جلوی کانتر آوردن عرب اصلا ندیدم آدم های درست و حسابی زیاد بود حتما پیشنهاد میکنم برید

  18. آذر دارایی

    برخورد پرسنل بسیار مودبانه بود ، فضای هتل بسیار آرام و دنج و اتاق ها بسیار تمیز بود. البته ما در طبقه ۱۱ اقامت داشتیم .فقط نور اتاق ها کم بود . کیفیت غذا میتونست بهتر باشه.کیفیت صبحانه درجه یک بود و شما چیزی نبود که طلب کنید و در سلف صبحانه هتل نباشه. ترانسفر راه آهن و فرودگاه و همچنین سرویس حرم از گزینه هایی بود که برای من بسیار حائز اهمیت بود. فضای لابی هتل بسیار شیک بود و اگر برای اولین بار وارد این هتل میشید حتما در دقایق اولیه محو این زیبایی میشید و متوجه زمان انتظار تحویل اتاق نمیشید. سرویس تاکسی هتل هم جهت بازدید از مکان های تفریحی و سیاحتی بسیار مقرون به صرفه بود و راننده ای که همراه ما شدن بسیار خوش برخورد و با حوصله و دقیقا مثل یک لیدر حرفه ای هر اطلاعاتی رو که ما نیاز داشتیم در اخیارمون قرار میدادن. در کل من و خانواده م اقامت فراموش نشدنی در این هتل داشتیم و حتما اگر دوباره به شهر مشهد سفر کنم مجددا این هتل رو برای اقامت انتخاب میکنم.

  19. محسن بهشتی معز

    پیتزا ایتالیایی کافی شاپ عالی بود

  20. رضا آیت الهی

    برخورد کارکنان هتل بسیار خوب بود در حدی که بخشی از کاستی های خدماتی هتل را پوشش می داد؛ ولی به طور کلی ایرادات اساسی این هتل از جمله صرفه جویی در فضای اتاقها، سرویسها و حتی رستوران محل صرف صبحانه بسیار مشهود و آزاردهنده بود. تنوع صبحانه خیلی خوب و کامل بود ولی کیفیت و مزه مواد غذایی سرو شده در صبحانه خوب نبود. مثلاً انواع نوشیدنی ها و آبمیوه ها سرو شده بود ولی همه مزه آب میداد. استخر هتل بسیار خوب و تمیز بود. کیفیت غذای رستوران هتل بسیار خوب بود ولی کافی شاپ هتل از کیفیت لازم برخوردار نبود. مجدداً تأکید بر رضایت کامل از نحوه برخورد کلیه کارکنان و پرسنل موظف داخل و خارج از هتل را دارم.

  21. کیوان توانا

    هتل بسیار خوبی بود، همه چی عالی بود، امکانات و طراحی هتل و سرویس دهی بسیار مناسب بود. صبحانه perfect بود. فقط سرویس هتل به فرودگاه بخاطر زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای لازم برای check out (که بهتره به زیر ۵ دقیقه کاهش پیدا کنه) داشت از دستمون میرفت که با هماهنگی reception های عزیز و سرعت عمل، این قضیه ختم به خیر شد.

  22. سید ابوالفضل کشفی

    پرسنل بسیار دوستانه و پاسخگو بودند و از این نظر عالی بود

  23. شيما گرمابي

    سلام امسال هتل نسبت به سال هاي قبل كيفيتش پايين امده بود

  24. هتلی با ظاهر بسیار شکیل و مجلل کارکنان بسیار عالی و مودب ،فضای داخلی اتاقها برخلاف تجمل ظاهری هتل کوچک و دلگیر بود صبحانه خوری ویو عالی و دلبازی داشت ولی خیلی از اقلام داخلش همان مواد سالادبار و بوفه رستوران از روز قبل بود ،کافی شاپ هتل بسیار گران و البته حجم بسیار زیاد بود این حس به آدم دست میداد که میزان بیشتری سرو کردن که با مبلغ بیشتری بفروشن، برکه فضای عالی و دلبازی داشت ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه و ترنسفر رایگان حرم امام رضا بسیار عالی بود جز هتل های خوب مشهد هستش ولی خدماتشون جای پیشرفت داره تا در شان ظاهر و اسم مجلل هتل بشه

  25. فاطمه جلالوند

    همه چیز عالی و برای ما سفری بیاید ماندنی شد با هتل درویشی، فقط رستوران و روف گاردن از نظر غذایی باید تقویت بشه ما ماهی و میگو میخواستیم نداشتن همه چیز برخورد کارکنان ،فضای لابی ، اتاق ها ، نظافت، خدمات دهی ،واقعا عالی بود..و صبحانه بی نظیر

  26. حسین وحید دستجردی

    کارکنان بسیار مودب و کمک کننده هستند.

  27. محمدعلی آقاجانی

    هتلی بسیار خوب با پرسنلی ماهر در واقع جزو هتل هایی است که لایق اخذ پنج ستاره می باشد.

  28. ایمان داودی کرمانی

    در کل اقامتی خوب و به یادماندنی داشتم، صبحانه و سرویس فرودگاه عالی بود

  29. با اقامت در اين هتل و ديگر هتلهاي ٥ ستاره مشهد بايد بگويم كه اين هتل هيچ امتيازي نسبت به ديگر هتلهاي ٥ ستاره مشهد ندارد

  30. عزيزالله محمديار

    هتل خيلى عالى است اما در اتاقی كه من اقامت داشتم كف پوش آن تمیز نبود.

  31. صدرا زرگرزاده

    همه چی عالی بود

  32. نقاط قوت: برخورد خوب کارکنان استقبال و بدرقه خوب و گرم لابی زیبا و دلنشین و سازه دیدنی در طبقات رستوران های متنوع صبحانه مفصل و عالی مجموعه آبی نسبتا خوب ترانسفر فرودگاهی و راه آهن در زمان مناسب سرویس جهت حرم مطهر هر نیم ساعت نقاط ضعف: سیستم گرمایش و سرمایش نامناسب عایق صوتی نبودن دیوار و درب ورودی اتاق (به راحتی صدای اتاق کنار و افراد داخل راهرو را می شنوید.) فرسوده بودن وسایل داخل اتاق قیمت بالای منوی رستوران های داخل هتل حتی نسبت به رستوران های درجه یک مشهد در سفر به این هتل انتظار یک اتاق ۵ ستاره حتی در حالت استاندارد را نداشته باشید.

  33. خیراله رضوی

    تنها در بخش رستوران هتل اشکال اساسی وجود دارد. غذای تحویلی به میهمانان از لحاظ مقداری بسیار کم و قیمت آن بسیار گران است.متاسفانه مسئولین مربوطه اعتراضات را پیگیری نمی کنند این کار درستی نبود. من خودم دو جلسه به مقدار شام اعتراض نمودم ولی کلا مسئولین مربوطه مرا محکوم کردند در حالیکه واقعا من علیرغم اینکه غذای چندانی نمی خورم با اینحال گرسنه آنجا را ترک کردم. من مجددا به این موضوع معترض هستم.

  34. فروغ بهبهانی

    هتل خوبی بودهمه چیز عالی بود.

  35. سید حسین علوی برازجانی

    مانند همیشه همه چیز خوب ومناسب بود

  36. آرزو صالحی

    نقاط قوت: ۱- پرسنل بسیار مودب و خوشرو ۲- قرار داشتن در میانی بین ۲ اتاق که باعث راحتی و سهولت رفت و آمد میشد. ۳- خدمات خوب ارائه صبحانه: مستقر کردن یک آشپز در سالن صبحانه جهت ارائه برخی از منوها مثل پنکیک، املت، نیمرو، املت مکزیکی و … – تایم صبحانه ۷ الی ۱۰ بود ولی پرسنل پس از این تایم هم با خوشرویی پذیرای مهمانان بودند و تا زمانی که در سالن مهمان بود نسبت به پر کردن ظروف خالی و سرویس دهی اقدام میکردند. ۴- مناسب بودن موقعیت مکانی: نزدیک بودن به حرم – وجود بیمارستان و داروخونه در نزدیکی هتل ۵- موجود بودن خدمات غذایی و تفریحی متنوع از جمله فست فود، رستوران سنتی، کافی شاپ ، اتاق بازی برای کودکان و مجموعه اسپا ۶- تمیز بودن مجموعه اسپا و گنجاندن حداکثر خدمات در آن، علیرغم کوچک بودنش نقاط ضعف: ۱-تأخیر زیاد در دریافت سفارش غذا در رستوران آتریوم که با توجه به توضیحشان دلیلش خراب بودن فراخوان مشتری بود. (برای هتل ۵ ستاره قرار داشتن فراخوان مشتری خراب بر روی میز اصلاً شکیل نیست!) ۲- ارائه خدمات ضعیف: ما درخواست خدمات اتو داشتیم که متاسفانه تا ۲ روز محقق نشد!! (البته به نظر میرسید که کوتاهی از قسمت ثبت سفارش بوده است.) ۳- موجود نبودن برخی از غذاهای قید شده در منو: تعدادی از سفارشات مانند مرغ کنتاکی، کیک نسکافه، کیک تیرامیسو و کیک روز موجود نبود که برای هتل ۵ ستاره فکر میکنم مناسب نباشد که مشتری سفارشی از منو انتخاب کند و به راحتی گفته شود که موجود نمیباشد! ۴- سر و صدای راهرو زیاد بود و باعث سلب آرامش مخصوصاً صبح های زود میشد. ۵- ضعیف بودن کیفیت صبحانه: برخی از خوراک های گرم مناسب صبحانه نبودند-سوسیس و کالباس ارائه شده بسیار بی کیفیت بود- ۶- تمیز کردن اتاق و شارژ سرویس به صورت اتوماتیک و روزانه انجام نمیشد ولی در صورت اعلام، فوراً رسیدگی میشد. ۷- اینترنت: وای فای در اتاقها و دیگر قسمت های هتل دارای قطعی زیادی بود. در نهایت کمال سپاسگزاری و تشکر را از پرسنل مجموعه درویشی دارم. بیان نقات ضعف صرفاً جهت ارتقاء و پیشرفت مجموعه و بهتر شدن آن میباشد.

  37. مسعود قنبری

    هتل مجلل و به یاد ماندنی بود، برخورد مناسب و محترمانه کلیه پرسنل نیز فوق العاده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *