چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۵ اتاق بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود.

این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است.

هتل شایان کیش
اتاق هتل

بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است.

هتل شایان کیش
رستوران هتل

هتل پارس شایان کیش در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد.

 

آدرس: کیش،میدان ساحل

تلفن: 07644423873

هتل سارا کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

46 نظر

  1. هتل خوبی است و از اقامت در آن راضی بودیم .

  2. فائزه طاهری

    ما چندین سفر خانوادگی در این هتل اقامت داشتیم و خیلی راضی بودیم. موقعیت مکانی خیلی خوبه. صبحانه متنوع خوبه. کیفیت غذای رستوران خوب هست. اتاق ها تمیزه. هتل آرامش خاصی داره. تنها نکته منفی که به نظر من داره، نبود چای ساز در اتاق هاست.

  3. مهدی آجربندی

    هتل خوبی بود من بار دوم بود که از این هتل استفاده میکردم در کل خوب بود ولی متاسفانه کیفیت صبحانه اش نزول داشت بقیه موارد خوب بود

  4. امیرحسین برادران حسینی

    بسیار بسیار عالی بود.

  5. كيفيت و تنوع صبحانه خيلى پايين بود، اتاق ها حشره ريز داشت، حوله ها بوى سيگار ميداد گويى اصلاً شسته نشده بود، وان هاى حمام بد بود طوريكه از ديوار جدا شده بود و در حال افتادن بود، واى فاى اتاق تا يه حجم كم بود

  6. عباس قربانزاده

    هتلی بدون زرق و برق اما بسیار عالی

  7. امکانات خوب ودسترسی عالی

  8. موقعیت عالی. برخوردعالی کارکنان. صبحانه بسیارعالی. استخرویونای تمیزوعالی. پخش موسیقی زنده درموقع صرف ناهار.واتاق با دکوراسیون وامکانات رفاهی مناسب.کافه تراس پشت بام هتل با توجه به وجود قلیان مناسب خانواده ها ودر شان هتل نیست.

  9. هتل خوب و مناسبی برای اقامت در کیش بود. صبحانه در حد متوسط به بالا. غذای رستوران کیفیت خوبی نداشت. برخورد پرسنل خوب بود.

  10. انضباط کاری و احترام پرسنل مشهود است.

  11. دومین باری بود که در هتل شایگان اقامت داشتیم . در کل خوب بود.

  12. کیفیت و تنوع صبحانه رستوران هتل عالی بود،ناهار و شام را استفاده نکردیم. استخر هتل عالی بود. از رفتار پرسنل هم بسیار راضی بودیم. اتاقی که ما داشتیم کامل و خوب بود.

  13. مهدیس نوریان

    من قبلا هم در این هتل اقامت داشتم، و اینبار دوباره انتخابش کردم برای اینکه واقعا هتل خوبی هست، برخورد کارکنان هتل واقعا عالی و محترمانه هست، من ادم تقریبا وسواسی هستم، واقعا اتاق تمیز بود و هربار نظافت اتاق حوله های جدید میگذاشتند و رسیدگی کامل میکردن، تنها چیزی که منو اذیت کرد این بود که بیرون هتل یه رستوران هست که شبها موسیقی زنده داره، صدای خواننده هم اصلا خوب نبود و تا ساعت یک اجرا داره و واقعا اذیت کننده بود، صدا توی لابی اصلا نمیاد اما تو اتاق صدا خیلی مشخصه. هتل نزدیک مرکز خریدهای مختلف ه که میشود پیاده رفت، مرکز اجاره خودرو و دوچرخه و موتور شارژی هم داره در کل من و خانواده راضی بودیم و به شما هم پیشنهاد میکنم

  14. هتل تميز بود، اتاقها تميز و با آرامش بودن ، استخر و كلوپ سلامتى مجهز، تميز و داراى پرسنل مؤدب است. صبحانه عالى و ناهار خوب بود. پيشنهاد ميكنم رستوران گاردن كه در محوطه حياط واقع شده و موزيك زنده خوبى داره رو امتحان كنيد.

  15. سوئیت ها مناسب و خوب هستند. استخر خوبی، پس از بازسازی دارد. اینترنت و صبحانه هم عالی بود.

  16. مسعود یدالهی

    کارکنان زیاد رفتار دوستانه ای ندارند سلام کردن و لبخند به مسافر وجود نداره. تقریبا صبحانه شلوغ و نامرتب

  17. هتل خوبی بود و هیچ مشکلی نداشتم

  18. برخورد پرسنل هتل متوسط بود، دسترسی به مراکز خرید خوب، صبحونه در حد هتل ۴ ستاره ، استخر نسبتن خوب، فضای لابی و محوطه هتل خوب، قیمت با تخفیف، مناسب می باشد.

  19. پروين توافقي

    رفتار كاركنان خوب و مودبانه/پذيرش مودب ولي بسيار يخ بدون كوچكترين لبخندي/رستوران عالي با پرسنل تميز و مودب/صبحانه خوب/موسيقي رستوران خوب/چك أوت هميشه طول ميكشه و بايد حداقل براش بيست دقيقه وقت گذاشته بشه/چك اين راس ساعت دو/اتاقهاي محوطه بزرگترن و هر وسيله اي كه نياز باشه موجوده مثل اتو و ميز اتو و دمپايي و خيلي چيزهاي ديگه ولي ميتونست بهترم باشه مثلاً يه گوشه از دستشويي كنده شده بود انگار چيزي مثل چكش بهش خورده باشه و همونطوري رها شده بود.در كل راضي بودم.

  20. محمد جواد حمزه پور

    از هر نظر راضی بودیم . در مقایسه با هتلهای دیگر خیلی تمییز و منظم بود . غذای رستوران خیلی لذیذ و خوشمزه بود که ما غذای رستوران هتل را به بیرون ترجیح دادیم. از نظر تمییزی عالی بود.

  21. حسین رسولی

    در مقایسه با هتلهای پنج ستاره ای که قبلا استفاده کرده بودم این هتل در حد هتل ۴ ستاره بود. کیفیت حمام و سرویس بهداشتی متوسط بوده . در سوئیتی که ما اقامت داشتیم کانالهای تلویزیون محدود. راهنمای مناسب برای استفاده از امکانات هتل ضعیف بوده.

  22. حمیدرضا باقری

    اینترنت در اتاقها اصلا آنتن نداشت. آب سرد یا ولرم اصلا نداشت و فقط آبجوش داشتن که اصلا امکان دوش گرفتن رو نداشت جکوزی در اتاق نداشتیم و گفتند کلا خرابن و دارن جمعشون میکنن. میز بیلیارد و … نداشت. برای هر وسیله ای که نیاز داشتیم حداقل ۲-۳بار باید با خانه داری تماس میگرفتیم. اتاقهای خود هتل تمیز بودند اما اتاقهای محوطه خیلی کثیف بودن ملحفه ها و…. تمیز بودن در کل امکانات هتل ۵ ستاره را نداشت

  23. محسن واقعی

    در مورد کارکنان خیلی خوب بود ولی امکانات مربوط به هتل درحد انتظار نبود.مثلا بیلیارد جمع شده بود.استخر درشیفتی که رفتم خیلی تمیز نبود…..

  24. مهدی زمانی راد

    کارمندان استقبال و ورودی هتل و خدمات بسیار عالی بودند ولی رفتار پذیرش بسیارمتوسط بود. کیفیت رستوران واتاقها نرمال بود

  25. علیرضا عطائی

    خانه داری خوب، نظافت عالی. غذا متوسط. صبحانه خوب، دسترسی عالی به کلیه مراکز خرید

  26. سارا مخملی

    به مدت چهار شب در سوئیت چهار تخته هتل اقامت داشتیم. برخورد کارکنان عااالی. صبحانه عالی و با کیفیت. تمیزی هتل و نزدیکی به مراکز خرید واقعا عالی. ظهر روز اول کمی سر و صدا نزدیک اتاق ما بود که با اولین تماس با رسپشن هتل خیلی سریع پیگیری کردن و اتاق ما رو عوض کردن حتی که من واقعا ممنون برخورد خوبشونم.

  27. فاطمه خدایی

    صبحانه ی هتل خیلی تنوع نداشت ، ولی امکانات و تجهیزات هتل عالی بود، اتاق ها هم تمیز و با امکانات بود، برخورد کارکنان هم خوب بود، فقط پارکینگ هتل کوچک بود و کلا جای ده اتومبیل بیشتر نداشت

  28. حسین شجاعی

    عکاسشون به بهانه عکس هدیه کلی عکس میگرفت و آدم رو در عمل انجام شده قرار می داد کاش قبل از عکس گرفتن برا مهمون توضیح میدادن که عکس بیشتری نیاز دارین .

  29. علیرضا خواجه ئی جهرمی

    با عرض سلام ، برای یک سفر تفریحی به جزیره کیش به مدت ۶ شب در این هتل اقامت داشتیم. هتل شایگان هتل خوبی هست اما فاصله تا ۵ ستاره شدن داره. با تحقیقاتی که از نظر سنجی ها کردم این هتل رو انتخاب کردم اما کمی فاصله داشت با چیزی که فکر میکردم. ساعت ورود ما به هتل ۱۱ شب بود که در کمتر از ۱۰ دقیقه پذیرش انجام شد و ما وارد اتاق شدیم. اتاق کاملا تمیز بود و نمیشد ایرادی ازش گرفت. صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو میشد تنوعش بد نبود و کیفیت هم کاملا معمولی. نظافت اتاق ها صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصرها از ۴ تا ۶ بود که کلا روی نظافت عصر حساب نباید باز کنید. کلا یه آب معدنی ۱٫۵ لیتری رایگان روز اول تو اتاق بود که تا روز آخر هم شارژ نشد و گفتن فقط همین یه بطری رایگان هست. برخورد کارکنان خوب بود و همیشه پیش سلام بودند. سرویس صبحانه بنا به درخواست مسافر در اتاق سرو میشد اما به ازای هر نفر ۲۰،۰۰۰ تومان اتاق رو شارژ میکردند و البته صبحانه کامل رو هم سرو نمیکردند. کافی شاپ طبقه بالا خوب بود و قیمتش هم مناسب بود و ویو دریا هم داشت. اتاق ها دیزاین و طراحی نداشت و در ساده ترین حالت بود. مبلمان و وسایل هتل همه قدیمی بودند اما تمیز نگهداری شده بود. از مزیت های خوب این هتل نزدیک بودن به مراکز خرید بود که تنها با چند دقیقه پیاده روی میتونستید به مراکز خرید برسید. ۶ روزی که اونجا بودیم ماشین رنت کرده بودیم که البته ظرفیت پارکینگ در حد ۱۰ تا ماشین بود و بعضی از شب ها ماشین رو خارج از محوطه هتل پارک میکردم. جعبه امنیتی اتاق مشکل داشت و متاسفانه با اینکه چند بار گفتیم اما کسی برای درست کردنش نیومد. سیستم تهویه اتاق خوب ود ولی معلوم بود که عمری ازش گذشته و نیاز به سرویس داشت اما کلا محیط رو خوب خنک میکرد. خیلی دوست داشتم که نکات مثبت بیشتری از این هتل پیدا کنم و اینجا بنویسم اما این هتل هنوز با ۵ ستاره شدن فاصله داره تنها نکته مثبتی که دیدم رفتار کارکنان و تمیزی اتاق هنگام تحویل بود و فاصله کم با مراکز اصلی .

  30. امین طالبی

    هتلی تمیز،با امکانات مناسب،برخورد خوب کارکنان، صبحانه خوب و نسبتا متنوع،فاصله مناسب از مراکز خرید،نسبت به امکانات ارايه شده

  31. رسول حسيني

    از همه چي راضي بودم فقط اگر پنجره هاش توري ميداشت خيلي بهتر بود چون گاهي اوقات پنجره رو كه باز ميذاشتيم پشه داخل مي اومد.

  32. مهدی لطفی پور

    ۱.موقعیت مکانی بسیار مناسب ۲. عملکرد پرسنل رستوران ضعیف چه در برخورد و چه در مرتب کردن میز ها که مسافردرزمان صبحانه معطل می شد. ۳. صبحانه مناسب نیست. ۴. خانه داری و نظافت اتاقها بسیار عالی

  33. حمیده حلیم مظفری

    هتل خوبی بود، راضی بودم فقط تنوع صبحانه به نسبت هتل های پنج ستاره که اقامت داشتم پایین بود .

  34. پوریا پاشائی

    در مجموع خدمات ارائه شده توسط هتل شایگان با توجه به هزینه ای که دریافت میشه قابل قبوله. کیفیت صبحانه نسبتا مناسب بوده و در مجموع از اقامتم در این هتل راضی بودم.

  35. نرگس سلیمیان

    همه چی عالی بود واقعا

  36. علیرضا عابدان

    کیفیت اتاقها و لابی هتل نسبت به هتل ۵ستاره ضعیف است ولیکن از نظر نظافت خوب است و صبحانه در حد هتل ۴ ستاره است

  37. shima golmohammadi

    نسبت به هتل های پنج ستاره ،پایین تر بود در کل پیشنهاد میشه

  38. مهدی رئیسی

    هتل بسیار خوب و تمیز و عالی هست.ما که خیلی راضی بودیم.

  39. امیر خداشاهی

    بهتر بود برای نوزاد تخت رایگان میدادند،ولی هتل برای تخت نوزاد مبلغ ۹۰ هزار تومان بابت هر شب میگرفت. پرسنل هتل خیلی مودب بودند،نظافت اتاق ها در کوتاه ترین زمان انجام میشد

  40. پوریا میرفتاح

    بسیار عالی، رفتار کارکنان هتل عالی، امیدوارم همیشه درجه یک بمونن.

  41. رضا عبداللهي

    برخورد پرسنل خوب بود . محيط هتل و تميزي اتاق ها خوب بود ولي متاسفانه در حمام سشوار ديواري نداشت و در اتاق هم متري برقي و سرويس كپ و چايي نبود

  42. سيد عليرضا حسيني

    بسيار انسان های شريف و با ادب، عالی هستن ، چندين بار به اين هتل سفر كرديم فقط، صبحانه اش تنوع اش بيشتر بشه بهتره

  43. فرزاد باباخانیان

    سلام. سال ۹۴ میهمان این هتل بودم و الان با همان دید مجدداً شایگان را انتخاب کردم و ۴ شب اقامت داشتم. نقاط ضعفی دیده می شد که در خور یک هتل ۵ ستاره نیست و آنجا هم تذکر دادم اما لازم دانستم اینجا هم برای همگان به اشتراک بگذارم. این هتل ۳ طبقه است و ما در طبقه دوم اقامت داشتیم سر و صدا و پخش موزیک از محوطه هتل تا ساعت ۳ شب آزار دهنده بود متاسفانه پنجره ها هم عایق نبودند . مورد بعدی که حائذ اهمیت بود عدم وجود کتری برقی و شارژ چای و نسکافه بصورت روزانه در اتاق بود، من به هتل های زیادی چه در داخل و چه در خارج سفر کرده ام این اولین هتل ۵ ستاره ای بود که حاضر به ارائه حداقل ۲ کیسه چای نپتون نبود که به شدت با مسئولین آنجا وارد بحث و اعتراض شدم گفتند باید بصورت جداگانه از کافی شاپ درخواست کنید تا برای شما بیاورند و روی صورتحسابتان درج می گردد. مورد خیلی جالب عدم وجود سشوار دیواری در سرویس بهداشتی بود و به من گفتند آن خراب شده و یک سشوار خیلی ضعیف در اتاق برای ما گذاشته بودند. مورد بعدی در خصوص بحث صبحانه بود نسبت به سری قبل افت داشت و تنوع کمی داشت بطوری که شاید برای یک کودک ۳ ساله غذای پیدا نمی کردید ! اما با این اوصاف رستوران اش باز هم نمره خوب را از طرف من دارد. نظافت بخوبی انجام می شد. پرسنل خوب با منظمی داشت. استخر خوب بود . از لحاظ سرگرمی تقریبا خوب بود بیلیارد، استخر ، کافی شاپ، باغ هتل ، عکاسی، اجاره ماشین، سیستم تهویه همگی مورد تأیید بودند.

  44. میثم موسوی زادگان

    دستشویی ها تهویه هوای خوب نداشت، کتری برقی و یا چایی توی اتاق ها نداشت که حتی توی هتل هایی با ستاره کمتر هم هست قسمت دستگاه های بازی خوب نبود صبحانه خوب بود ولی برای بچه ها غذای جالبی وجود نداشت کارکنان هتل عالی بودن

  45. علیرضا دولت آبادی

    هتلی با دسترسی خوب

  46. مهدی بشارتی مقدم

    اگر بخوام منصفانه در مورد هتل توضیح بدم باید بگم هتلهای ۵ ستاره کیش درجه های مختلفی دارند. هتل شایگان با توجه به موقعیت خوب و نزدیک بازار . اتاقهای بزرگ و بی سر و صدا ( البته در بخش ویلایی ) و صبحانه خوب و استخر رایگان و امکانات منطقی هتل خوبیه برای انتخاب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *