چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل در منطقه ملاصدرا با سبک و سیاق و معماری هندی قرار گرفته است.

این هتل با ۸۹ باب اتاق ، سوییت، آپارتمان‌های معمولی و VIP و کلیه امکانات رفاهی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.

هتل در فاصله اندکی از مراکز خرید میدان ونک و پارک آب و آتش و پل طبیعت قرار گرفته و مهمانان با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به این اماکن دسترسی دارند.

این هتل مجلل با انواع اتاق ها به همراه تجیزات مدرن و عالی ، دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب اقامتگاهی بسیار عالی برای گردشگران گرامی است.

این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده قصد دارد تا اقامتی خوش را برای مسافرین محترم پایتخت رقم بزند.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی، هندی و ترکی آماده خدمات خود به مسافران خارجی هم هستند.

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ملاصدرا-خیابان شیخ بهایی جنوبی-پلاک 29

تلفن: 02188035444

 

هتل استقلال تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

15 نظر

  1. هتل مرتب با قیمت مناسب

  2. فرهاد نورآباد

    هتل خوبی است ، از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد خصوصا به مراکز VFS برای اخذ ویزای کشورهای خارجی ، کیفیت صبحانه قابل قبول بود و دو رستوران موجود هم مناسب بود برخورد پرسنل مؤدبانه و محترمانه است ، هر چند قیمت هتل به نظرم کمی بالاست و البته با تخفیف ایران هتل جبران می شود .

  3. فربد رشیدی راد

    بزرگترین ویژگی این هتل ادب و احترام بسیار والای کارکنان اون هست. کیفیت متریال غذاهای موجود در دو رستوران اون عالی ولی از نظر طعم و عطر در حد متوسط قرار داره و منوی شام و نهار یکسانی داره که یه مقدار برای شام مناسب نیست و انتظار میره تنوع بیشتری در منو غذا باشه ولی صبحانه تکمیل و متنوع هستش. یه مقدار هزینه ها در این هتل از حد معمول بیشتر هستش ولی در کل فضای بسیار شیک و آرام و دلنشینی داره و انتخاب مجدد این هتل رو جزو الویتها قرار میده و خاطره خوبی از خودش بجا میزاره. یکی از نکات کمبود وجود تنقلات در یخچال هتل هستش و یجورایی یخچالش کچله و آب و نوشابه فقط موجود داره در اتاق، که میطلبه تنقلات بیشتری در دسترس باشه یه مورد دیگه اینکه پنجره هاش خوب درزگیری نشده و متاسفانه از درز پنجره ها خیلی نفوذ باد وجود داره که حتما باید پرده ها کشیده شه.

  4. نوید رنگ زن

    کلا بهترین هتل تهرانه و از هر لحاظ حرفه ای

  5. کارمندان مودب اتاقها بسیار تمیز و قیمت مناسب
    ممکن است بعضی اتاقها زمان ورود کیت سرویس نداشته باشد که با تماس شما سریع میاورند

  6. سید محمد امین نیرومند حسینی

    همگی عالی بودن

  7. محمد حسین عسگرزاده

    موقعیت هتل از نظر مکانی خوب بود . رفتار کارکنان هتل عالی بود. رسپشن هر هتلی در واقع از نظر مکانی و دیزاین پیشانی و ویترین اون هتل محسوب میشه که متاسفانه رسپشن این هتل را در مکانی پرت و دور از دید قرار داده اند که موجب شگفتی بنده شد که طبق چه حسابی در تعیین مکان رسپشن اینقدر بی سلیقگی به خرج داده اند. صبحانه بسیار ضعیف بود در حد هتل دو ستاره دیدم. قیمت هتل با امکانات و صبحانه آن همخوانی ندارد.

  8. حمیدرضا معصومی

    از همه نظر عالی.مخصوصا رفتار احترام آمیز کارکنان محترم

  9. بهناز مجیدی

    امیدوارم تازه کارها رفتار و برخورد مناسب با مهمانان دائمی هتل را از قدیمی ها یاد بگیرند نه اینکه باعث مشتری گریزی هتل و رنجش خاطر مهمانان شوند. ایندفعه جوری حالمون گرفته شد که تصور نکنم به این زودی ها مهمان تاج محل باشم .

  10. حسینی زاده

    از هر لحاظ عالی مخصوصا رستوران گیلکی که فضای دلنشین و غذای عالی دارد.

  11. مرتضی رحیمی اقدس

    با سلام و تشكر،ما به همراه خانواده ٤ شب در سوئيت VIP ساكن بوديم.اوايل نوروز ٩٨ در واحد هيچ صندلي ماساژي وجود نداشت و وقتيكة از پذيرش پيگير شديم،گفتندكه خراب شده وبرداشته شده است!! صبحانه خوب و كامل بود.خدمات هتل خوب بود.

  12. از هتل راضی هستم. کارکنان بسیار مودب و خوش برخورد بودند. صبحانه هتل هم خوب بود.

  13. عبدالله حریری

    همه چیز خوب بود و راضی هستم.

  14. برای خدمات ارائه شده در هتل، مانند لاندری ، رستوران و…دوبار مالیات بر ارزش افزوده اخذ گردید.یکبار بر روی فاکتو خدمت و یکبار بر روی فاکتور نهایی هتل

  15. بهناز مجیدی

    برخورد پرسنل بسیار حائز اهمیت بوده و هست در نوبت قبلی گفتم دیگه امکان نداره برگردم …..ولی ریسکشو پذیرفتم. اینبار هم مجدد امدم. تغییر در برخورد ها بسیار نمود پیدا کرده بود . و از پرسنل مودب و وظطیفه شناستون جدا سپاس گزارم. فقط یک مورد … بخش غذا …. یا خیلی شیرین یا ملس….طعم خامی گوشت….طعم غذا دلچسب نبود و ناچار از بیرون غذا تهیه کردم…. ذائقه ها متفاوت هست …قبول … ولی لذت از انواع غذا چیزی هست که میشه در همه یافت . ممنون از عنایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *