دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو هتلی لوکس با طراحی متاثر از دوران امپریالیستی قرن نوزدهم که اقامت در آن لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برایتان به هدیه می آورد.

از همان لحظه اول که وارد این هتل می شوید کارکنان آن با آغوشی باز پذیرای شما خواهند بود و طی مراسمی جذاب با ارائه نان و نمک به شما خوش آمدگویی می کنند.

این هتل در قلب منطقه فرهنگی و مرکز کسب و کار مسکو قرار گرفته و با ارائه امکاناتی جذاب نظیر رستوران و بارهای برتر، اسپایی شگفت انگیز با درمانگران اروپایی و شرقی، مرکز تناسب اندام، اتاق جلسات و امکانات کسب و کار بسیار پیشرفته و سوئیت ها و اتاق های مدرن آماده پذیرایی از شما در سفرهای کاری و تفریحی می باشد.

این هتل ۳۳۴ اتاق دارد.

از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

اتاق‌ها بزرگ زیبا و مدرن بوده و مهمانان می‌توانند با استفاده از کنترل پرده نور وارد شده به اتاق را تنظیم کنند.

فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو ۲۶.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید اوخوتنی ریاد ۰.۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو اوخوتنی ریاد ۰.۲ کیلومتر و تا میدان قرمز ۰.۵ کیلومتر است.

رستوران و بار O2 این هتل غذاهای لذیذ بین المللی و ژاپنی سرو می کند.

رستوران کافه روس نیز به سرو انواع غذاهای کلاسیک روسی می پردازد.

رستوران نویکوف هتل نیز به سرو انواع غذاهای اروپایی و آسیایی می پردازد.

دیگر خدمات و امکانات هتل ریتز کارلتون شامل پذیرش ۲۴ساعته، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، خدمات اتو، خدمات واکس و کفش، خدمات لباسشویی و خشکشویی، خدمات فکس و کپی، مرکز تجارت، شاتل، ترنسفر فرودگاهی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، فروشگاه سوغات، سالن زیبایی، روزنامه و … می باشد.

هتل آرارات پارک حیات مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *