دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل هالیدی این مسکو تاجانسکی

هتل هالیدی این مسکو تاجانسکی

هتل هالیدی این مسکو تاجانسکی

هتل هالیدی این مسکو تاجانسکی با اندک مسافتی در نزدیکی مرکز شهر واقع شده که هم از لحاظ مناظر موجود در اطراف به دلیل واقع شدن در نزدیکی رودخانه مسکوا – Moskva مورد پسند گردشگران تور روسیه و تور مسکو واقع می شود و هم به دلیل واقع شدن در نزدیکی حمل و نقل عمومی شهر مسکو علاوه بر زیبایی و مجلل بودن خود هتل مورد انتخاب مسافران واقع می شود. همچنین با ۱۰ دقیقه رانندگی از این هتل می توان به میدان سرخ مسکو و بسیاری از مکان های گردشگری مسکو و همچنین تاریخی آن رسید.

این هتل دارای ۲۲۰ اتاق بزرگ می باشد و از جمله امکانات این هتل می توان به فضای بزرگ اتاق ها و رستوران هتل، اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، مرکز تجاری و سالن کنفرانس و غیره اشاره کرد.

کارمندان بخش مربوط به پذیرش هتل، ۲۴ ساعته کار می کنند و روزانه خدمات و امکاناتی نظیر تبدیل ارز، انبار چمدان، دستگاه ATM و … در این اینجا ارائه می شود.

ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و احتمالا هزینه ای بابت آن ها باید پرداخت نمایید.

پارکینگ های گوناگونی در هتل مانند پارکینگ امن و مخصوص افراد ناتوان و کم توان موجود است و استفاده از آن ها هزینه مجزایی دارند.

خدمات نگهداری از کودکان در هتل وجود دارد.

اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه ها در دسترس است.

واکس کفش، خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی از خدمات بخش شست و شوی هتل هستند که با پرداخت هزینه مجزایی انجام می گیرند.

هتل بالتسشوگ کمپینسکی مسکو

آن هایی که سفرکاری دارند، نگران نباشند، چرا که سایت کامپیوتری، مرکز برگزاری کنفرانس و اتاق های جلسه‌ای برای آن ها فراهم شده است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *