سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل کریستین مسکو

هتل کریستین مسکو

هتل کریستین مسکو

هتل کریستین مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار در فاصله نه کیلومتری از مرکز شهر مسکو است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی پروو رسید.

فاصله این هتل از مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ و گالری تریتیاکوف 6.4 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 9.5 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی و کاخ کرملین و استادیوم المپیک 9.6 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ژوکوفسکی است که در فاصله سی کیلومتری هتل واقع شده در حالیکه فرودگاه شرمتیوو سی و دو کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، مینیبار، گاوصندوق و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل کریستین مسکو

کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن بدن‌سازی، مینی مارکت و فروشگاه در هتل، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، اتاق‌های ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین جهت رفاه بیشتر مهمانان خدماتی مانند فکس و فتوکپی، ناهار بسته بندی شده، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، خدمات خانه‌داری و واکس کفش، خشکشویی و سرویس اتو، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

امکان استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش آن 24 ساعته بوده و خدمه توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل لافت زریادی مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

با اقامت در این هتل علاوه بر دریافت امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی شما می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *