سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل سیتی کامفورت مسکو

هتل سیتی کامفورت مسکو

هتل سیتی کامفورت مسکو

هتل سیتی کامفورت مسکو که در مرکز شهر مسکو در منطقه زیبای باسمانی و در ناحیه قدیمی کیتای گوردو واقع شده تنها پانصد متر از کتابخانه تاریخی دولت روسیه فاصله دارد.

مجتمع تجاری GUM، میدان سرخ و تئاتر معروف بولشوی با ده دقیقه پیاده‌روی و کاخ کرملین با پانزده دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند.

از طرفی خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و گالری تریتیاکوف در دو کیلومتری هتل و استادیوم المپیک و خیابان آربات در حدود سه کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

برای رفتن به فرودگاه شرمتیوو باید مسافتی حدود بیست و هفت کیلومتر را طی کرد.

اتاق‌های روشن دارای فضایی مدرن و شیک که با دیوارهای آجری و دکوراسیون مینیمال طراحی و تزیین شده‌اند، مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

تراس، آشپزخانه مشترک، اسنک بار، پارکینگ خصوصی، مرکز تجاری، مینی مارکت در هتل، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل سیتی کامفورت مسکو

خدماتی مانند تحویل مواد غذایی، کرایه دوچرخه و ماشین، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و واکس کفش، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی نیز جهت رفاه بیشتر مهمانان در هتل ارائه می‌شود.

به محض استقرار مهمانان در هتل وایفای رایگان پرسرعت در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

24 پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، استونیایی و روسی توانایی صحبت کردن را دارند.

هتل اویاتور شرمتیوو مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *