سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو

هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو

هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو

هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار زیبا در منطقه سرسبز و با صفای لفورتوو است که 4.5 کیلومتر از مرکز شهر مسکو فاصله دارد.

با بیست دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به ایستگاه قطار و متروی کارسکی رسید.

فاصله آن از مجتمع تجاری GUM و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 4.4 کیلومتر، میدان سرخ و تئاتر بولوشی 4.5 کیلومتر، استادیوم المپیک 4.6 کیلومتر، کاخ کرملین 4.7 کیلومتر و گالری تریتیاکوف پنج کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو با بیست و هشت کیلومتر فاصله است.

هر اتاق این هتل که با تخت‌ها چوبی زیبا و رنگ‌ و پرده‌های عالی طراحی و تزیین شده‌اند مجهز به تلوزیون صفحه تخت، یخچال، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو

تراس، باغ و فضای سبز، مبلمان فضای باز، محوطه بازی و پارک کودکان، تجهیزات باربی کیو، پخش زنده مسابقات ورزشی و فیلم، دوچرخه، امکان ماهیگیری، رستوران و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، میز پذیرش 24 ساعته، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، اتاق‌ها ضد صدا و آلرژی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل دینستی لفورتوو پارک مسکو

سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، روم سرویس، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر، وایفای رایگان نیز جهت رفاه بیشتر مهمانان در هتل ارائه می‌شود.

هتل اولهوفکا مسکو

زبان‌های انگلیسی و روسی دو زبانی هستند که خدمه قادر به صحبت می‌باشند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *