سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اولهوفکا مسکو

هتل اولهوفکا مسکو

هتل اولهوفکا مسکو

هتل اولهوفکا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه کراسنوسلسکی است و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه قطار کازانسکی رسید.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف سه کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی چهار کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 4.2 کیلومتر، کاخ کرملین 4.5 کیلومتر و گالری تریتیاکوف حدود پنج کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله حدود بیست و شش کیلومتری هتل واقع شده است.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل اولهوفکا مسکو

در این هتل امکانات و خدماتی نظیر کافه، پارکینگ عمومی، وان آب گرم و جکوزی، اتاق‌های و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کنترل ورود و خروج، خدمات خانه‌داری و روم سرویس جهت رفاه و آسایش بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل اولهفکا مسکو 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

همچنین در نزدیکی هتل رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان نیز وجود دارد و آنان می‌توانند در بارها و میله‌های اطراف هتل به تفریح و سرگرمی بپردازند.

هتل اس کی رویال مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *