سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آنجلینا مسکو

هتل آنجلینا مسکو

هتل آنجلینا مسکو

هتل آنجلینا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه کانتسوو است و با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی کانتسوسکایا رسید.

فاصله این هتل از استادیوم اسپارتاک حدود نه کیلومتر، خیابان محبوب آربات حدود ده کیلومتر، کاخ کرملین 11.8 کیلومتر و میدان سرخ و تئاتر معروف بولشوی دوازده کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله هفده کیلومتری هتل واقع شده و فرودگاه شرمتیوو در فاصله بیست و شش کیلومتر هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل که با رنگ‌ها دلپذیر و دکوراسیونی دلخواه و شیک طراحی و تزیین شده‌اند تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل آنجلینا مسکو

پارکینگ عمومی در سایت، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، سالن آرایش و زیبایی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه‌داری و ناهار بسته بندی شده از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل آنجلینا 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، روسی و اوکراینی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار و شام خود را در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مد روز و نزدیک هتل میل نمایند و یا در بارها و میله‌ها اطراف هتل به تفریح و سرگرمی بپردازند.

هتل آنجلینا برای کسانی که به تفریح و سرگرمی، پیاده‌روی و گشت و گذار در حومه شهر علاقه دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

هتل اسپکتر مسکو

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی مناسب برای مهمانان نظر و رضایت آنان را جلب نماید و به یکی از بهترین هتل‌ها مسکو تبدیل شود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *