سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اسپکتر مسکو

هتل اسپکتر مسکو

هتل اسپکتر مسکو

هتل اسپکتر مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه تاگانسکی مسکو است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی تاگانسکی رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 2.4 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ و کاخ کرملین سه کیلومتر، تئاتر بولشوی 3.6 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 4.3 کیلومتر، صومعه دونسکوی 4.5 کیلومتر و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف حدود پنج کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله حدود بیست و هفت کیلومتری از هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل اسپکتر مسکو

رستوران، بار و کافه، پارکینگ، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، مینی مارکت و فروشگاه در هتل، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، برنامه‌های کودک تلوزیونی، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل پیکینگ مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *