دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پیکینگ مسکو

هتل پیکینگ مسکو

هتل پیکینگ مسکو

هتل پیکینگ مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه پرسننسکی است که با پنج دقیقه رانندگی از هتل می‌توان به مرکز شهر رسید.

تئاتر معروف بولشوی 1.8 کیلومتر، خیابان محبوب آربات حدود دو کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 2.2 کیلومتر، میدان سرخ 2.3 کیلومتر، کاخ کرملین 2.4 کیلومتر و استادیوم المپیک 2.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که فاصله آن از هتل حدود بیست و پنج کیلومتر می‌باشد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال و فریزر، گاوصندوق، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل پیکینگ مسکو

سرگرمی شبانه، رستوران، بار و کافه، سالن بدن‌سازی، دستگاه خودپرداز، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در هتل، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، روم سرویس و خدمات خانه‌داری، خشکشویی و سرویس اتو، ذخیره سازی چمدان و کرایه دوچرخه نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند رد حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای اروپایی و روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *