سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه تاگانسکی مسکو است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی تاگانسکی رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 3.3 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 3.8 کیلومتر، کاخ کرملین چهار کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 4.3 کیلومتر، صومعه دونسکوی و خیابان محبوب آربات پنج کیلومتر و خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 5.4 کیلومتر می‌باشد.

فرودگاه ونوکووا در فاصله بیست و هشت کیلومتری، شرمتیوو سی کیلومتری و ژوکوفسکی سی و چهار کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

اتاق‌های هتل وسندروف تاگاناکا، اتاق‌هایی شیک و زیبا هستند که به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان مجهز شده‌اند.

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

در این هتل امکاناتی مانند آشپزخانه مشترک، کتابخانه، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، نمازخانه، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن و لابی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

همچنین جهت رفاه بیشتر آنان خدماتی نظیر تحویل مواد غذایی، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، خشکشویی و سرویس اتو، روم سرویس، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و میز تور نیز ارائه می‌شود.

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

استفاده از وایفای پر سرعت رایگان به محض استقرار مهمانان امکان‌پذیر است.

میز پذیرش 24 ساعته، سرو صبحانه در بوفه و یا اتاق مهمانان، سفارش انواع غذاهای روسی در رستوران و سفارش انواع نوشیدنی‌ها، تنقلات و میوه‌ها هم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در هتل است.

هتل آربات این مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *