سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آربات این مسکو

هتل آربات این مسکو

هتل آربات این مسکو

هتل آربات این مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر و درست در کنار کاخ لوته است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به خیابان محبوب آربات رسید.

فاصله این هتل از کاخ کرملین دو کیلومتر، میدان سرخ 2.3 کیلومتر، گالری تریتیاکوف و تئاتر معروف بولشوی 2.5 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و صومعه دونسکوی چهار کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله حدود بیست و چهار کیلومتری از این هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل آربات این مسکو

رستوران و کافه، پارکینگ خصوصی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، مینی مارکت و فروشگاه در هتل، مجموعه عروسی، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌های غیرسیگاری و آلرژی و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل آربات این مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، واکس کفش و خدمات خانه‌داری، کرایه دوچرخه، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل ورنا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *