سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل گراور مسکو

هتل گراور مسکو

هتل گراور مسکو

هتل گراور مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مجلل در فاصله هفت کیلومتری از مرکز شهر است که با چند دقیقه رانندگی از آن می‌توان به قلعه یخی مسکوویچ رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتیاکوف 6.5 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ و کاخ کرملین حدود هفت کیلومتر، تئاتر بولشوی 7.2 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 7.8 کیلومتر و پارک زیبای کولومنسکی هشت کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا و ژوکوفسکی است که هر دو در فاصله حدود سی و یک کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

فرودگاه شرمتیوو نیز سی و دو کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل که با فرش و پرده و تصاویر و دکوراسیون کلاسیک و مدرن طراحی و تزیین شده است، تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل گراور مسکو

باغ و فضای سبز، پخش زنده مسابقات ورزشی، سرگرمی شبانه، پارکینگ خصوصی، سونا و جکوزی، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، فکس و فتوکپی در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل گراور مسکو 24 ساعته است.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود.

هتل رد بریک مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *