سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل لاچ مسکو

هتل لاچ مسکو

هتل لاچ مسکو

هتل لاچ مسکو هتلی است که با چها دقیقه تا یک ساعت رانندگی از آن می‌توان به فرودگاه‌های بین‌المللی ژوکوفسکی، شرمتیوو و حتی ونوکووا دسترسی یافت.

از طرفی فاصله این هتل لوکس و بی‌نظیر از پارک زاریادی نه کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 9.2 کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و استادیوم المپیک 9.3 کیلومتر، میدان سرخ 9.4 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 9.5 کیلومتر، گالری تریتیاکوف و کاخ کرملین حدود ده کیلومتر می‌باشد.

از جمله امکانات موجود در هتل می‌توان به تراس، باغ و فضای سبز، دوچرخه، تجهیزات اسکی، اسکواش، اسب سواری، میز و زمین تنیس، سالن بدن‌سازی با مربی شخصی، سونا و سولاریوم، اسپا و سلامتی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، دستگاه خودپرداز، مجموعه عروسی، سالن آرایش و زیبایی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی اشاره نمود.

هتل لاچ مسکو

همچنین جهت رفاه بیشتر مهمانان خدماتی مانند ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، واکس کفش، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز تدارک دیده شده است.

اتاق‌های شیک و مدرن هتل که با رنگ‌های شاد و دلپذیر و دکوراسیونی کلاسیک طراحی و تزیین شده‌اند مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

هتل لاچ مسکو

خدمه هتل که 24 ساعته در حال پذیرش مهمانان هستند توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، روسی و اسپانیایی را دارند.

هتل یاروسلاوسکایا مسکو

مهمانان به محض استقرار در هتل می‌توانند از وایفای رایگان پر سرعت بهره‌مند شوند.

همچنین می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نموده و از انواع غذاهای روسی در رستوران هتل لذت ببرند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *