دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل یاروسلاوسکایا مسکو

هتل یاروسلاوسکایا مسکو

هتل یاروسلاوسکایا مسکو

هتل یاروسلاوسکایا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه سر سبز شمال مسکو یعنی آلکسیوسکی و در فاصله حدود هفت کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک حدود چهار کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف حدود پنج کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 6.6 کیلومتر، میدان سرخ و مجتمع تجاری GUM حدود هفت کیلومتر و کاخ کرملین 7.5 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که بیست و دو کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون، یخچال، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و گاهی سشوار تعبیه شده است.

هتل یاروسلاوسکایا مسکو

رستوران، بار و کافه، سالن کنفرانس و جلسه، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی، فروشگاه در سایت، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان پرسرعت در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل کرون مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *