دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کاتیوشا مسکو

هتل کاتیوشا مسکو

هتل کاتیوشا مسکو

هتل کاتیوشا مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه آلکسیوسکی مسکو است که حدود هفت کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک حدود چهار کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 4.7 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 6.5 کیلومتر، مجتمع تجاری معروف GUM و میدان سرخ هفت کیلومتر و کاخ کرملین 7.4 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست و دو کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

باغ و فضای سبز، بیلیارد، رستوران، بار و کافه، پارکینگ، سونا، دستگاه خودپرداز، فروشگاه در هتل، نمازخانه، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل کاتیوشا مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه‌داری و برق کفش، برنامه‌های کودک تلوزیونی، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل سیتی کامفورت مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *