سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل کرون مسکو

هتل کرون مسکو

هتل کرون مسکو

هتل کرون مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در شمال مسکو در نزدیکی رودخانه مسکوا است که حدود پانزده کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک سیزده کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 13.5 کیلومتر، خیابان محبوب آربات و تئاتر معروف بولشوی 14.5 کیلومتر و میدان سرخ و کاخ کرملین پانزده کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله دوازده کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبا و مجهز هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل کرون مسکو

بعضی از اتاق‌ها نیز دارای استخر آب گرم خصوصی هستند.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه‌داری و روم سرویس، واکس کفش، خشکشویی و سرویس اتو، فکس و فتوکپی و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان رد تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته است.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

مهمانان می‌توانند از بندر کنار هتل استفاده نموده در کنار ساحل قدم بزنند و یا با قایق‌ها و کشتی‌های مسافرتی و تفریحی وارد رودخانه شده و در آن حرکت کنند و از مسافرت خود لذت ببرند.

هتل آیروپلیس مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *