سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل دینستی مسکو

هتل دینستی مسکو

هتل دینستی مسکو

هتل دینستی مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه تاگانسکی مسکو است و با شش دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی تاگاسنکی رسید.

فاصله این هتل از گالری تریتاکوف دو کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ و کاخ کرملین 2.3 کیلومتر، تئاتر بولشوی 2.7 کیلومتر، خیابان آربات 3.7 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف چهار کیلومتر و استادیوم المپیک 4.3 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی ونوکووا است که در فاصله بیست و هشت کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی با امکانات چای و قهوه و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل دینستی مسکو

آشپزخانه مشترک، امکان پیاده‌روی، کافه، پارکینگ خصوصی، مجموعه عروسی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا و آلرژی، لابی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش آن 24 ساعته بوده و خدمه توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار یا شام خود را در رستوران‌ها و کافه‌های مد روز اطراف هتل میل نمایند در بارهای نزدیک هتل به تفریح و سرگرمی بپردازند.

هتل وسندورف تاگاناکا مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *