سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل تما مسکو

هتل تما مسکو

هتل تما مسکو

هتل تما مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار زیبا در منطقه بیوتریسکی مسکو است که درست در کنار ایستگاه متروی دیمیترووسکایا واقع شده است.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک چهار کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 4.4 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی شش کیلومتر، مجتمع تجاری GUM و میدان سرخ 6.4 کیلومتر، خیابان محبوب آربات 6.5 کیلومتر، کاخ کرملین 6.6 کیلومتر، پارک زاریادی هفت کیلومتر و گالری تریتیاکوف حدود هشت کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه شرمتیوو که نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه است باید مسافتی حدود بیست کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های هتل که با دکوراسیونی بسیار شیک و خاص و رنگ‌های متنوع طراحی و تزیین شده‌اند، مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار و در بعضی از اتاق‌ها وان آب گرم و جکوزی می‌باشند.

هتل تما مسکو

کافی‌شاپ، پارکینگ عمومی در سایت، پخش زنده مسابقات ورزشی، جکوزی، تخته بازی و پازل، مجموعه عروسی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی تنها بخشی از امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

لازم به ذکر است که تمامی طراحی این هتل مختص بزرگسالان بوده و از ورود کودکان جلوگیری می‌شود.

همچنین خدماتی نظیر روم سرویس و خدمات خانه‌داری، سرویس اتو، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز جهت رفاه بیشتر مهمانان ارائه می‌شود.

به محض استقرار، مهمانان می‌توانند از وایفای رایگان پر سرعت بهره‌مند شوند.

هتل اولهوفکا مسکو

میز پذیرش 24 ساعته و خدمه‌ای که توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند از دیگر امکانات هتل است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *