سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل پوگوستی نا اسلاویانسکوم بولوار مسکو

هتل پوگوستی نا اسلاویانسکوم بولوار مسکو

هتل پوگوستی نا اسلاویانسکوم بولوار مسکو

هتل پوگوستی نا اسلاویانسکوم بولوار مسکو هتلی است که با حدود بیست دقیقه رانندگی از آن می‌توان به فرودگاه بین‌المللی ونوکووا و با نیم ساعت رانندگی به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو رسید.

ایستگاه متروی اسلاویانسکی بولوار در فاصله ده دقیقه پیاده‌روی از هتل واقع شده است.

از طرفی فاصله این هتل از صومعه دونسکوی 8.6 کیلومتر، خیابان محبوب آربات حدود نه کیلومتر، گالری تریتیاکوف ده کیلومتر، کاخ کرملین 10.3 کیلومتر، میدان سرخ 10.5 کیلومتر و تئاتر معروف بولشوی 10.7 کیلومتر می‌باشد.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده در این هتل می‌توان به رستوران و کافه، پارکینگ، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، کنترل ورود و خروج، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان و سرویس اتو اشاره نمود.

هتل پوگوستی نا اسلاویانسکوم بولوار مسکو

وای فای پر سرعت رایگان نیز به محض استقرار مهمانان در هتل، در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

میز پذیرش 24 ساعته همراه خدمه‌ای که توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند از دیگر امکانات تدارک دیده شده در هتل است.

تمامی اتاق‌های فوق‌العاده شیک این هتل که با دکوراسیونی مدرن و لوکس و رنگ‌های شاد و دلپذیر و فضایی روشن طراحی و تزیین شده‌اند، مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کتری برقی با امکانات چی و قهوه، دستگاه پخش سی دی یا دی وی دی، میز و صندلی و مبل، کمد و جالباسی، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار و حتی وان آب گرم و جکوزی می‌باشند.

هتل اویالوکس مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نموده و از انواع غذاهای روسی ارائه شده در رستوران هتل سفارش دهند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *