سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اویالوکس مسکو

هتل اویالوکس مسکو

هتل اویالوکس مسکو

هتل اویالوکس مسکو هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه آروپورت مسکو است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه مترو رسید.

فاصله این هتل از استادیوم المپیک 6.8 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف هفت کیلومتر، خیابان محبوب آربات 7.4 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 7.6 کیلومتر، میدان سرخ هشت کیلومتر و کاخ کرملین و مجتمع تجاری GUM 8.2 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله نوزده کیلومتری هتل واقع شده است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، جعبه ایمنی و گاوصندوق، لابی، فکس و فتوکپی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل اویالوکس مسکو

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره رضایت و توجه آنان را جلب نموده و امتیاز 8.5 را توسط آنان کسب نماید.

هتل ایدن مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *