پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
گروه هتل های پارس

گروه هتل های پارس

گروه هتل های پارس

گروه هتل های پارس، همانطور که از نامش پیداست، یک شرکت سرمایه گذاری متشکل از هتل های زنجیره ای است که در 6 شهر مهم کشور قرار دارند.

این شرکت در سال 1380 تاسیس شده و دارای 5 هتل پنج ستاره لوکس در شهرهای مشهد، تبریز، کیش، کرمان و اهواز و یک هتل چهار ستاره در شهر آبادان است.

گروه هتل های پارس علاوه بر خدمات اقامتی، در زمینه خدمات ریلی و دریایی نیز فعالیت داشته و با برگزاری تورهای گردشگری تلاش می کند بسته های جامع‌تری را به مسافران و گردشگران ارائه نماید.

در ادامه این نوشته با 6 هتل کم نظیر این مجموعه بیشتر آشنا می شوید.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد با مساحت کلی 5 هکتار، از دو ساختمان شرقی و غربی مجزا تشکلیل شده که از طریق یک ساختمان مرکزی به هم متصل می شوند.

لابی و پذیرش هتل با سقف شیشه ای در ساختمان مرکزی واقع شده و بین دو بلوک شرقی و غربی قرار گرفته است.

هر ساختمان دارای 5 طبقه است.

این هتل به دلیل مجاورت با مناطقی چون طرقبه و شاندیز و بهره بردن از طبیعت سرسبز آن منطقه، از مناظر و آب و هوایی دلپذیر برخوردا بوده و در جلوی آن دریاچه ای مصنوعی قرار دارد که همراه با رستوران و شربت خانه و پارک بازی کودکان، محیط مفرحی را برای مسافران ایجاد می کند.

هم چنین در ساختمان مرکزی می توان از از امکاناتی چون انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن اسکواش، استخر سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ و …. بهره مند شد.

نمایشگاه بین المللی مشهد نیز فاصله چندانی با این هتل ندارد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش با 55000 متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین هتل های لوکس جنوب کشور و جزیره زیبای کیش است که در بهترین منطقه این جزیره نیز قرار دارد.

با اقامت در این هتل، بزرگترین اسکله تفریحی جزیره را در روبه روی خود خواهید یافت و برای رسیدن به بهترین مراکز تجاری کیش از جمله مراکز خرید پردیس 1 و 2، مروارید، ونوس و زیتون باید مسافت کمی را طی کنید.

چگونگی ستاره دهی به هتل ها

علاوه بر این، مرکز غواصی کیش نیز به شما بسیار نزدیک خواهد بود.

این هتل دارای 4 طبقه و حدود 200 اتاق و سوییت است.

مسافران در صورت تمایل می توانند در سوییت های ساحلی موجود در پشت ساختمان هتل نیز اقامت کنند.

منظره برخی از اتاق های این هتل به سمت خلیج فارس بوده و پنجره برخی دیگر از اتاق ها به سمت جزیره باز می شوند.

هتل شایان کیش با امکاناتی چون باشگاه بیلیارد، ایت بال، اسنوکر، دارت، تنیس، دوچرخه‌سواری، ترانسفر استقبال فرودگاهی رایگان و … پذیرایی خوبی از گردشگران داخلی و خارجی به عمل می آورد.

هم چنین، مسافران هر شب بین ساعت 12:30 تا 3 بامداد می توانند از جشن مفرح شبانه این هتل لذت ببرند.

هتل پارس ائل‌گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز با مساحت 37 هزار متر مربع در 17 طبقه و در نزدیکی پارک معروف و زیبای ائل گلی تبریز قرار دارد.

این هتل با وجود قرار داشتن در یکی از مناطق خوب و آرام تبریز، به مرکز شهر و جاذبه های تاریخی آن بسیار نزدیک است.

یکی از مهم ترین امکاناتی که این هتل برای مسافران فراهم نموده، استفاده از رستوران گردان لوکس آن در بام هتل است که به باغ زیبای ائل گلی و منظره شهر تبریز اشراف دارد.

هم چنین پنجره اتاق ها به سمت این باغ یا به سمت کوه باز می شود.

با اقامت در این هتل، دسترسی به آثار تاریخی برجسته ای هم چون عمارت کلاه فرنگی، مسجد کبود، رودخانه مهران رود و بازار تبریز و جاذبه های گردشگری دیگری مانند سورتمه و پارک آبی هلیا به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان با 32 هزار متر مربع زیربنا و 8 طبقه، یکی از هتل های مجلل و زیبای شهر کرمان محسوب می شود.

سوغات اصفهان، ره آورد نصف جهان

این هتل دارای محیطی لوکس و امکانات جذابی از جمله سالن سینما، زمین تنیس، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد بوده و مجهز به استخر و سونا است.

این هتل هم چنین با قرار داشتن در 8 کیلومتری فرودگاه کرمان و 10 کیلومتری ایستگاه راه آهن شهر، از دسترسی خوبی برخوردار است.

هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز به مساحت 10129 متر مربع دارای 5 طبقه و 134 باب فضای اقامتی است.

این هتل در نزدیکی رود کاران و پل معروف و زیبای شهر اهواز با نام پل سفید قرار دارد و با اقامت در این هتل مرفه و زیبا می توان به راحتی در مجاورت رودخانه کارون قدم زد و لحظات خوبی را سپری نمود.

این هتل هم چنین در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی را به جاذبه هایی هم چون کاخ آپادانا در شوش، چغازنبیل و سازه های آبی شوشتر فراهم می کند.

از مهم ترین امکانات هتل پارس کرمان می توان به سالن بیلیارد ، دارت، اسنوکر، ایت بال و استخر روباز اشاره کرد.

هتل پارس کارونسرای آبادان

قدمت هتل پارس کارونسرای آبادان به قبل از انقلاب بر می گردد.

پس از انقلاب، کار این هتل متوقف شد و با شروع جنگ تحمیلی، در اختیار رزمندگان قرار گرفت.

به همین دلیل هنوز هم می توان برخی بقایای جنگ را البته به صورت ماکت در این هتل 4 ستاره مشاهده کرد.

معماری این هتل بسیار جالب بوده و شبیه به کاروانسراهای قدیمی است که اتاق های آن‌ها، در طبقات همکف و نیم طبقه و کنار هم ساخته می شدند.

هتل پارس کاروانسرای آبادان دارای امکانات متنوع و گسترده ای از جمله کتابخانه، کافی شاپ، چای خانه سنتی، رستوران با موسیقی زنده و تجهیزات ورزشی هم چون استخر روباز آقایان، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتسال، فضای مناسب پیاده روی، پینت بال، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ آقایان و بانوان، فضای مناسب دوچرخه سواری، پیست بازی ماشین برقی کودکان و سالن بیلیارد است.

راضیه گودرزی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *