پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
شلوار جین های خود را از سادگی در بیاورید

شلوار جین های خود را از سادگی در بیاورید

شلوار جین

بسیاری از شلوارهای جین هستندکه قدیمی می شوند و یا آن ها را زیاد پوشیده ایم و به اصطلاح دلمان را زده اند. می توانید با چند راه کار ساده شلوارهای جین قدیمی خود را تبدیل به شلوارهای جدیدی کنید.
یکی از این راه ها استفاده از مروارید است. دانه های سفید مروارید روی شلوار جین مخصوصا جین روشن، بسیار زیبا و دخترانه خواهد بود. می توانید مروارید هایی به اندازه های یکسان و یا ریز و درشت را با یک نخ و سوزن روی شلوار خود به صورت طرح های خطی یا پراکنده کار کنید. می توانید مرواریدها را روی تمام دو لنگه شلوار و یا تنها روی قسمت ران و در یک سمت بدوزید.
شلوار جین

این روزها زاپ یا پارگی روی شلوار جین بسیار مد شده است اما گاهی پارگی شلوارها به مرور زمان بیشتر و بیشتر می شوند و تبدیل به سوراخ هایی روی شلوار جین می شوند که دیگر مورد پسند شما نیست. می توانید یا تکه ای  تور و گیپور و دوختن آن از داخل بر روی پارگی ها، طرحی زیبا و تک در شلوارتان ایجاد کنید.

شلوار جین

تکه دوزی های آماده را از خرازی ها تهیه کنید . محلی از شلوار را که دوست دارید با اتو داغ کنید و بعد تکه دوزی را روی آن قرار دهید و تا یک دقیقه آن را اتو کنید تا تکه به شلوار بچسبد.

شلوار جین
حسین رحمتی زاده

کروات یا پاپیون؟ مساله این است!

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *