دوشنبه 6 فروردین 1403
غذاهای معروف سوئیس را حتما امتحان کنید

غذاهای معروف سوئیس را حتما امتحان کنید

غذاهای معروف سوئیس را حتما امتحان کنید

آیا شما نیز به دنبال صرف غذاهای معروف سوئیس هستید؟

آیا می دانید چه غذاهایی در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده است؟

کشور سوئیس علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی بی نظیر خود توانسته است با غذاهای بی نظیر و لذیذ خود نیز توجه میلیون ها گردشگر و توریست را به سوی خود جذب کند.

از غذاهای سوئیس می توان به مواردی از جمله رستی، بیرچر موسلی، راکلت، بر گوشت و برنر پلاته اشاره کرد.

برای بازدید از تور سوئیس کلیک کنید.

فوندوی پنیر

فوندوی پنیر

این غذای سنتی و خوشمزه در جمع های خانوادگی همیشه یک پای سفره است.

ماده اصلی این غذا پنیر آب شده به همراه سیر و آرد ذرت است.

این غذای خوشمزه شیوه سرو جالبی دارد، آن را در یک ظرف سرامیکی می ریزند و در زیر آن شعله کوچکی روشن می کنند تا همیشه گرم بماند.

در کنار این غذا تکه های کوچک نان هم قرار می گیرد و هر کدام از این نان ها را به فوندوی پنیر آغشته می کنند و می خورند.

رستی از غذاهای معروف سوئیس

رستی

از بی نظیرترین و خوشمزه ترین غذاهای سوئیس می توان به رستی اشاره کرد که شما می توانید اسم این غذا را در لیست غذاهای معروف سوئیس نیز مشاهده کنید.

رستی یکی از خوراکی های تهیه شده از سیب زمینی می باشد که در برخی از رستوران ها سیب زمینی را خام و در برخی نیز به شکل پخته سرو می کنند که البته به همراه آن می توان گوشت قرمز، سیب؛ پیاز، تخم مرغ و اسفناج نیز اضافه کرد تا طعم شگفت انگیزی را داشته باشد.

رستوران های معروف استانبول در تنگه بسفر

رستی نه تنها در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده است بلکه امروزه در بسیاری از رستوران های بین المللی کشورهای اروپایی نیز می توان این غذا را صرف کرد.

مردم سوئیس نیز علاقه مندی بسیار زیادی را برای صرف این غذا از خود نشان می دهند و در بسیاری از مهمانی های خود به تهیه و آماده کردن رستی می پردازند.

بیرچر موسلی

بیرچر موسلی

یک غذای مقوی و سالم که یکی از دکترهای سوئیسی آن را در سال ۱۹۰۰ اختراع کرد تا بیمارانش از این غذای مقوی بخورند و خیلی زود خوب شوند.

در این غذا از ترکیبی از میوه ها، سبزیجات، غلات و حبوبات استفاده می شود و بیشتر مردم آن را در وعده های صبحانه و شام می خورند تا با غذایی سبک بیشتر مواد مورد نیاز بدنشان هم تامین شود.

راکلت

راکلت

از دیگر غذاهای معروف سوئیس می توان به راکلت اشاره کرد که این غذا در واقع نام یک پنیر مشهور در سوئیس می باشد که از شیر تازه گاو تهیه و آماده می شود و به همراه سیب زمینی، سبزیجات، نان و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

مردمان سوئیسی با استفاده از گریل های مدرن راکلت، این پنیر را آب کرده و بر روی گوشت یا سیب زمینی اضافه می کنند.

گردشگران و مسافران می توانند به راحتی راکلت را در تمام رستوران های این کشور مشاهده کرده و سفارش دهند البته باید توجه کنید که برای صرف این غذا به معتبرترین رستوران های این کشور مراجعه داشته باشید چرا که برخی از رستوران پنیرهای دیگر را به عنوان راکلت به فروش می رسانند.

معرفی پرطرفدارترین هتل های شهر وان

اگر شما نیز به دنبال غذاهای سوئیس هستید می توانید راکلت را در لیست غذاهای مورد علاقه خود قرار داده و به محض ورود به این کشور، به صرف آن بپردازید.

برنر پلاته

برنر پلاته

شاید هیچ چیز به اندازه یک غذای گوشتی شما را راضی نمی کند در این صورت بهتر است برنر پلاته را امتحان کنید، غذایی که از انواع و اقسام گوشت ها درست می شود و در کنارش هم سبزیجات متنوعی هست.

این غذای نسبتا سنگین را می توانید در وقت ناهار بخورید که تا شب انرژی کافی برای بازدید از جاذبه های زوریخ را داشته باشید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *