دوشنبه 6 فروردین 1403
رستوران های معروف استانبول در تنگه بسفر

رستوران های معروف استانبول در تنگه بسفر

رستوران های معروف استانبول در تنگه بسفر

استانبول یکی از مشهورترین شهرها در آسیا است که به دلیل تفریح های متنوع، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و برخی افراد برای چندمین بار به این شهر سفر می کنند. یکی از جاذبه ها، وجود رستوران های استانبول در مدل و ایده های جذاب است. این رستوران ها در اقسی نقاط شهر استانبول پخش شده اما یکی از معروف ترین این مناطق تنگه بسفر است که دور تا دور آن را رستوران های مجلل و لوکس پر کرده است. به محض ورود به این رستوران ها، چشم انداز شگفت انگیز تنگه بسفر شما را میخکوب کرده و شبی به یاد ماندنی برایتان رقم می زند. در این مطلب شما را با چند مورد از بهترین رستوران های تنگه بسفر آشنا می کنیم.

رستوران سانست گریل

اولین رستورانی که در این لیست به شما معرفی می کنیم یک سوشی بار است که با تمام رستوران های استانبول تفاوت دارد.

سرآشپزهای مجرب و سرشناس این رستوران، حسین ارسلان و همکار ژاپنی اش هیروکی تاکمورا با ارائه غذاهای خوشمزه و همین طور فضای بی نظیر، رستوران سانست گریل را به یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر تبدیل کرده اند.

در این رستوران می توانید بهترین غذاهای ترکی، مدیترانه ای و ژاپنی شهر را امتحان کنید و در حین غذا خوردن از منظره و چشم انداز منحصر به فرد تنگه بسفر لذت ببرید.

پیشنهاد می کنیم بعد از غروب و برای شام به این رستوران بروید، زیرا چشم انداز بسفر در هنگام شب بسیار زیبا و رویایی است.

برای بازدید از تور استانبول کلیک کنید.

رستوران میکلا

Mikla در طبقه فوقانی هتل مارمارا پرا واقع شده است.

خوشمزه ترین دسرهای تایلندی که نباید از دست داد

از سال 2005 به لطف بنیانگذار و سرآشپز خود، مفتی گورس تبدیل به یکی از موفق ترین رستوران های استانبول شده است.

Mikla جزء رستوران های معاصر استانبول بوده که منعکس کننده سبک خاص خود به نام “آشپزخانه جدید آناتولی” است.

این مفهوم شامل استفاده از مواد تشکیل دهنده ارگانیک است که با دقت انتخاب می شوند.

به گفته سرآشپز مفتی گورس، غذاهای ارگانیک کاملا در معرض تغییرات است و باعث شده روند رستوران های جهان دستخوش تغییرات جالبی باشند.

فضای اطراف این رستوران بسیار دلنشین و زیبا بوده که باید برای نشستن در محوطه بیرون آن زودتر رزرو کنید.

رستوران ووگ

رستوران ووگ با چشم انداز تنگه بسفر و شهر زیبای استانبول و ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت در بین مردم محلی و همین طور توریست ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این رستوران طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می کند و یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر به حساب می آید.

در رستوران ووگ می توانید در حالی که از منظره و چشم انداز فوق العاده زیبا لذت می برید از بین غذاهای مدیترانه ای، بیش از ۷۰ نوع سوشی و نوشیدنی های مختلف به دلخواه سفارش بدهید و انتخاب کنید.

رستوران رینا

رستوران رینا یکی از بهترین رستوران های استانبول که در نزدیکی تنگه بسفر واقع است.

چشم انداز این رستوران در شب، حس و حال فوق العاده ای به شما داده که دوست دارید بارها آن را امتحان کنید.

غذاهای ترکی و بین المللی این رستوران به بهترین نحو پخته شده و در بین توریست ها محبوبیت زیادی دارد.

آداب عجیب غذا خوردن در کشورهای مختلف

البته ناگفته نماند که رینا در واقع ۶ رستوران و غذاخوری دارد که هر کدام با دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی ساخته شده و به مردم سرویس می دهند.

رستوران های معروف استانبول در تنگه بسفر

رستوران سوادا

سوادا یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر است که تجربه ای منحصر به فرد از استانبول جادویی و افسانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

این رستوران دقیقا در اواسط تنگه بسفر قرار گرفته و چشم اندازی ۳۶۰ درجه و پانوراما به شهر و بسفر دارد.

این رستوران هم از ۶ غذاخوری تشکیل شده که در هر کدام می توانید غذاهای مختلف بین المللی را سفارش بدهید: بهترین سوشی ها را در رستوران ایتسومی، کباب ها و غذاهای ترکی را در رستوران های سوادا کباب و اصلان، غذاهای خوشمزه ایتالیایی را در رستوران مزالونا و غذاهای دریایی را در جی بالیک و در آخر هم غذاهای متنوع بین المللی را در رستوران سوادا ۳۶۰ استانبول تجربه کنید.

رستوران آنجلیک

وجه تمایز این رستوران با رستوران های استانبول نزدیک به تنگه بسفر این است که در ساعاتی تبدیل به مکانی تفریحی و خوشگذرانی می شود. اگر می خواهید از بخش جذاب و جالب این رستوران لذت ببرید؛ هنگام شب جا رزرو کنید و ساعت ها در آن وقت بگذرانید. از تفریح و سرگرمی گذشته، طعم غذاهای رستوران آنجلیک بسیار لذیذ و دلچسب خواهد بود.

طبقه همکف رستوران آنجلیک هم سطح دریاست و معروف ترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کنند.

موسیقی زنده یکی از جذاب ترین قسمت های این رستوران است که اکثر گردشگران و توریست ها به خاطر موسیقی زنده ترکی به این رستوران می روند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *