دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل گلدن تولیپ وارنا

هتل گلدن تولیپ وارنا

هتل گلدن تولیپ وارنا

هتل گلدن تولیپ وارنا هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مجلل درست در مرکز شهر وارنا است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ دریایی، خانه اپرا و کلیسای وارنا رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله حدود سه کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود چهارده کیلومتری و ساحل زیبای گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله پانزده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود هفت کیلومتری را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کمد و جالباسی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل گلدن تولیپ وارنا

کتابخانه، مبلمان فضای باز، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن بدن‌سازی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری و انگلیسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای اروپایی و بلغاری و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات و میوه‌ها از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل کاپیتال وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *