دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پالیترا فامیلی وارنا

هتل پالیترا فامیلی وارنا

هتل پالیترا فامیلی وارنا

هتل پالیترا فامیلی وارنا هتلی سه ستاره، شیک و مدرن درست در مرکز شهر وارنا است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به کلیسا د خانه اپرای وارنا رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله سه کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود چهارده کیلومتری و ساحل زیبای گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی نیز در فاصله حدود پانزده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به ایستگاه قطار مرکزی شهر باید مسافت 1.3 کیلومتری و برای رفتن به فرودگاه باید مسافت حدود هفت کیلومتری را طی کرد.

همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل دریای سیاه رسید.

در تمامی اتاق‌های هتل تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، تلفن، کتری برقی و امکانات چای و قهوه در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شذه است.

هتل پالیترا فامیلی وارنا

کافی‌شاپ، محل نشیمن یا لابی، جعبه ایمنی، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، کرایه ماشین، خشکشویی و سرویس اتو و خدمات روزانه از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

خدمه هتل توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها را در کافه هتل سفارش دهند.

با این وجود در اطراف هتل طیف وسیعی از رستوران‌ها و کافه‌های شیک بسیاری وجود دارد که برای صرف صبحانه، ناهار یا شام می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. برای کسانی که به گشت و گذار در شهر و دیدن اماکن توریستی شهر علاقه دارند، این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود.

هتل کلاسیک وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *