دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کلاسیک وارنا

هتل کلاسیک وارنا

هتل کلاسیک وارنا

هتل کلاسیک وارنا هتلی سه تاره، لوکس و بسیار مدرن در نزدیکی باغ دریایی بسیار زیبایی وارنا است که تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن نیز می‌توان به ساحل و دلفیناریوم رسید.

کلیسای وارنا در فاصله حدود سه کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلاداژا در فاصله حدود نه کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود ده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود یازده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به ایستگاه قطار مرکزی شهر باید مسافتی حدود سه کیلومتر و برای رفتن به فرودگاه باید مسافتی حدود ده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای هتل تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

باغ و فضای سبز، تراس و مبلمان فضای باز، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن ماساژ، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی و لابی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین کرایه ماشین، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه و کنترل ورود و خروج نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود.

مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بلغاری را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل پالما وارنا

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره امتیاز 8.8 را توسط آنان کسب نماید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *