دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل الینیس وارنا

هتل الینیس وارنا

هتل الینیس وارنا

هتل الینیس وارنا هتلی سه ستاره، شیک و مدرن در فاصله حدود شش کیلومتری از مرکز شهر است که با پانزده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ساحل دریای سیاه رسید.

دلفیناریوم در فاصله حدود سه کیلومتری هتل، باغ وحش وارنا در فاصله حدود چهار کیلومتری هتل، کلیسا و ایستگاه قطار مرکزی شهر در فاصله حدود شش کیلومتری، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود هفت کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود هشت کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی نیز در فاصله نه کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا باید مسافتی حدود دوازده کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

تراس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، محل نشیمن یا لابی، روم سرویس، سرویس اتو و خشکشویی، فکس و فتوکپی و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل است.

هتل الینیس وارنا

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

از طرفی این هتل دارای اتاق‌های دو نفره و تک نفره و دو آپارتمان و سه استودیو است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، یونانی، انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان انواع غذاهای بلغاری را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل کاپیتال وارنا

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 8 را توسط آنان کسب نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *