دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کاپیتال وارنا

هتل کاپیتال وارنا

هتل کاپیتال وارنا

هتل کاپیتال وارنا هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر وارنا است که تنها سیصد متر از گالری هنری این شهر فاصله دارد.

با کمتر از پانزده دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان به خانه اپرا و کلیسا و باغ وحش وارنا و حتی ایستگاه مرکزی قطار این شهر رسید.

صومعه یا غار آلادژا در فاصله حدود یازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله دوازده کیلومتری و ساحل زیبای گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله سیزده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافت حدود هشت کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، مینیبار، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، فروشگاه در سایت، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، فکس و فتوکپی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، برق کفش، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی و روسی را دارند.

هتل استوریا مر وارنا

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای بلغاری و بین‌المللی از آنان پذیرایی خواهد نمود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *