دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بریلیانس وارنا

هتل بریلیانس وارنا

هتل بریلیانس وارنا

هتل بریلیانس وارنا هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در فاصله حدود چهار کیلومتری از مرکز شهر وارنا است که تنها ششصد متر از ساحل و حتی باغ فوق‌العاده زیبای دریایی وارنا فاصله دارد.

باغ وحش وارنا در فاصله دو کیلومتری هتل، کلیسا و ایستگاه قطار مرکزی شهر در فاصله 4.5 کیلومتری هتل، صومعه یا غار آلادژا در فاصله هشت کیلومتری هتل، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود نه کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود ده کیلومتری هتل واقع شده‌اند. برای رفتن به فرودگاه نیز باید مسافتی حدود یازده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک هتل تلوزیون، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

استخر در فضای باز، استخر کودکان، سالن ماساژ، تراس، صندلی‌ها و چترهای آفتابی، باغ و فضای سبز، مبلمان فضای باز، رستوران، بار و کافه، پارکینگ در نزدیکی هتل، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، دستگاه وندینگ نوشیدنی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، کنترل ورود و خروج، تلوزیون با برنامه‌های کودک، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی یا حمل و نقل عمومی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای بلغاری و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل دایوستا وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *