دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بریز 2 وارنا

هتل بریز 2 وارنا

هتل بریز 2 وارنا

هتل بریز 2 وارنا هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه ساحلی و در نزدیکی دریای سیاه است که حدود چهار کیلومتر از مرکز شهر وارنا فاصله دارد.

باغ وحش شهر در فاصله حدود دو کیلومتری هتل، کلیسای وارنا در فاصله حدود چهار کیلومتری، صومعه یا غار آلادژا در فاصله هشت کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله نه کیلومتری و ساحل زیبای گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود ده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به ایستگاه قطار مرکزی شهر باید مسافتی حدود پنج کیلومتر و برای رفتن به فرودگاه باید مسافتی حدود یازده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

باغ و فضای سبز، تراس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، استخر روباز، استخر کودکان، سالن بدن‌سازی، سونا، صندلی‌ها و چترهای ساحلی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگاری کشیدن، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، خدمات روزانه، روم سرویس و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود. استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای بلغاری و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل آلکتا وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *