دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل الگانس وارنا

هتل الگانس وارنا

هتل الگانس وارنا

هتل الگانس وارنا هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر وارنا است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به خانه اپرا، باغ دریایی و حتی کلیسای وارنا رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله حدود دو کیلومتری هتل، صومعه یا غار آلادژا در فاصله دوازده کیلومتری هتل، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود سیزده کیلومتری و ساحل استثنایی شن‌های طلایی یا همان گلدن سندز نیز در فاصله حدود چهارده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه باید مسافتی حدود هشت کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کتابخانه، اتاق بازی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تور دوچرخه سواری، سونا، بار و کافه، پارکینگ عمومی در هتل، دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین و دوچرخه، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، تخته بازی و پازل، دی وی دی و موسیقی و کتاب برای کودکان، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، رمانیایی و روسی را دارند.

هتل پرستیژ آکواپارک وارنا

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها، تنقلات و میوه‌های تازه را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *