دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا

هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا

هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا

هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار مجلل درست در شهر وارنا است و تنها چهارصدمتر از ساحل دریا سیاه فاصله دارد.

باغ دریایی در دویست متری هتل و موزه باستان شناسی در ششصد متری هتل واقع شده‌اند.

از طرفی فاصله خانه اپرای وارنا و کلیسای وارنا از هتل یک کیلومتر، غار صومعه یازده کیلومتر و ساحل زیبای گلدن سندز از هتل حدود سیزده کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود هشت کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و مدرن هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

تراس، گالری هنری موقت، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و سونا، استخر سرپوشیده و مرکز اسپا و سلامتی، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، سالن کنفرانس و جلسه، مجموعه عروسی، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا

همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، کرایه ماشین، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در اتاق و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای بلغاری و بین‌المللی و بار و کافه هتل با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهند نمود.

هتل اکسلسیور وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *