دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آلکتا وارنا

هتل آلکتا وارنا

هتل آلکتا وارنا

هتل آلکتا وارنا هتلی لوکس و بسیار زیبا در بخش شمالی باغ دریایی وارنا و در فاصله پانصد متری ساحل دریای سیاه است که چهار کیلومتر نیز تا مرکز شهر فاصله دارد.

با بیست دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به باغ وحش وارنا رسید.

کلیسای وارنا در فاصله حدود چهار کیلومتری، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود هشت کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود ده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود یازده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه نیز باید مسافت حدود یازده کیلومتری را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس و مبلمان فضای باز، باغ و فضای سبز، نزدیکی به ساحل، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، استخر روباز، صندلی‌ها و چترهای ساحلی، سالن ماساژ و سونا، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، کنترل ورود و خروج، تبدیل ارز، خدمات روزانه، بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر و ذخیره سازی چمدان در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند.

هتل کلاسیک وارنا

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *