دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل افبت وارنا

هتل افبت وارنا

هتل افبت وارنا

هتل افبت وارنا هتلی در مرکز شهر وارنا و درست در کنار خانه اپرای این شهر است که با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ دریایی، کلیسا و موزه وارنا رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله حدود دو کیلومتری، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود سیزده کیلومتری و ساحل استثنایی و خیره کننده گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود چهارده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود هشت کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، مینیبار و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

موزیک و آواز در لابی، کتابخانه، اتاق بازی، تور پیاده‌روی، رستوران، بار و کافه، سالن ماساژ، پارکینگ عمومی، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، تحویل مواد غذایی، ناهار بسته‌بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، سرویس نگهداری کودک، خدمات روزانه، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی را دارند.

هتل ترما پالاس وارنا

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *