دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل ترما پالاس وارنا

هتل ترما پالاس وارنا

هتل ترما پالاس وارنا

هتل ترما پالاس وارنا هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در کنار ساحل دریای سیاه است که در حومه شهر وارنا واقع شده و حدود بیست کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

ساحل گلدن سندز یا همان ساحلی معروف شن‌های طلایی در فاصله 6.6 کیلومتری هتل، پارک آبی شن‌های طلایی در فاصله 7.6 کیلومتری هتل، صومعه یا غار آلادژا در فاصله 8.6 کیلومتری و باغ وحش وارنا در فاصله حدود 18.3 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه این شهر نیز باید مسافت حدود بیست و سه کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

تراس، باغ و فضای سبز، کلوپ و پارک کودکانه، امکان اسب سواری و پیاده‌روی و ذوچرخه سواری، دارت، تجهیزات و زمین و میز تنیس، کارائوکه، بولینگ و بیلیارد، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، سالن بدن‌سازی و ماساژ، سونا و جکوزی، حمام ترک، استخر سرپوشیده و روباز، اسپا و سلامتی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل ترما پالاس وارنا

همچنین خدماتی مانند سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین و دوچرخه، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، ذخیره سازی چمدان و میز تور نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی را دارند.

هتل اکسلسیور وارنا

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بلغاری و ایتالیایی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *