دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل دایوستا وارنا

هتل دایوستا وارنا

هتل دایوستا وارنا

هتل دایوستا وارنا هتلی درست در مرکز شهر وارنا است که با پنج دقیقه پیاده‌وری از آن می‌توان به کلیسای وارنا، باغ دریایی، خانه اپرای و موزه وارنا رسید.

باغ وحش این شهر در فاصله 2.4 کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود سیزده کیلومتری و ساحل استثنایی شن‌های طلایی یا همان گلدن سندز در فاصله حدود چهارده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه شهر نیز باید مسافتی حدود هفت کیلومتری را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، رستوران، بار و کافه، پارکینگ، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، فکس و فتوکپی، روم سرویس، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، برق کفش، تبدیل ارز و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع غذاهای خوشمزه بلغاری را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل پالیترا فامیلی وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *