دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل دوشس وارنا

هتل دوشس وارنا

هتل دوشس وارنا

هتل دوشس وارنا هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار زیبا درست در مقابل دلفیناریوم وارنا است که با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ وحش و حتی ساحل زیبای دریای سیاه رسید.

کلیسا و ایستگاه مرکزی قطار وارنا در فاصله حدود سه کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود نه کیلومتری هتل، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود یازده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود دوازده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود ده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیوت صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

باغ و فضای سبز، پارک و محوطه بازی کودکان، بار و کافه، پارکینگ عمومی در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و لابی، برق کفش، فکس و فتوکپی و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

استفاده از وایفای رایگان نیز در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

خدمه هتل توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

در نزدیکی هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مد روز بسیار برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان وجود دارد.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی در فضایی دلپذیر و آرام‌بخش برای مهمانان، امتیاز 9.2 را توسط آنان کسب نماید.

هتل آدمیرال وارنا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *