دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پوشکین مسکو

هتل پوشکین مسکو

هتل پوشکین مسکو

هتل پوشکین مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن است که در مرکز شهر مسکو واقع شده و تنها سیصد متر از ایستگاه متروی پوشکینسکایا فاصله دارد.

فاصله این هتل از تئاتر معروف بولشوی 1.2 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 1.7 کیلومتر، میدان سرخ 1.8 کیلومتر، کاخ کرملین 1.9 کیلومتر، استادیوم المپیک و خیابان محبوب آربات حدود دو کیلومتر و گالری تریتیاکوف حدود سه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که در فاصله بیست و شش کیلومتر هتل قرار گرفته است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، پارکینگ، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در سایت، مجموعه عروسی، اتاق‌ها و محوطه غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشد.

هتل پوشکین مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری و برق کفش و ذخیره سازی چمدان نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو شده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل الیت مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *