دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل رینگ رود مسکو

هتل رینگ رود مسکو

هتل رینگ رود مسکو

هتل رینگ رود مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه بگووی مسکو است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ایستگاه متروی بگووی رسید.

از طرفی فاصله این هتل از خیابان محبوب آربات حدود چهار کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف و تئاتر معروف بولوشی و استادیوم المپیک 4.4 کیلومتر، میدان سرخ و کاخ کرملین 4.8 کیلومتر و گالری تریتیاکوف 5.7 کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که حدود بیست و هفت کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، مینیبار، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، گاوصندوق، ماکرویو، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، چخش زنده موسیقی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، گالری هنری، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری، دوچرخه، امکان ماهیگیری، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، محوطه بازی کودکان، کتاب و دی وی دی و موسیقی و برنامه‌های کودکانه، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه در هتل، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل هستند.

هتل رینگ رود مسکو

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و میز تور و وایفای رایگان پر سرعت نیز در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، روسی، بلاروسی، آلمانی، لهستانی و اوکراینی را دارند.

هتل هارتول مسکو

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *