دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل هارتول مسکو

هتل هارتول مسکو

هتل هارتول مسکو

هتل هارتول مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه پرسننسکی مسکو است که با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به باغ وحش مسکو رسید.

فاصله این هتل از خانه تاریخی گورکی یک کیلومتر، خیابان محبوب آربات 1.8 کیلومتر، تئاتر بولشوی دو کیلومتر، میدان سرخ و کاخ کرملین 2.4 کیلومتر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 2.6 کیلومتر و استادیوم المپیک سه کیلومتر می‌باشد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمیتوو است که حدود بیست و پنج کیلومتر از هتل فاصله دارد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، قهوه‌ساز، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و وی آی پی، مجموعه عروسی و لابی، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل هارتول مسکو

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند در حالیکه رستوران هتل با انواع غذاهای روسی و بار و کافه آن با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از آنان پذیرایی خواهند نمود.

هتل بارین رزیدنس بالچاگ مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *