دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل کلمنتاین مسکو

هتل کلمنتاین مسکو

هتل کلمنتاین مسکو

هتل کلمنتاین مسکو هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در منطقه کراسنوسلسکی است که با ده دقیقه رانندگی از آن می‌توان به مرکز شهر مسکو رسید.

ایستگاه متروی کازانسکی تنها پانصد متر، خانه تاریخی ویکتور واسنتسوف 2.6 کیلومتر، استادیوم المپیک 2.7 کیلومتر، تئاتر معروف بولشوی 3.5 کیلومتر، میدان سرخ 3.8 کیلومتر، کاخ کرملین چهار کیلومتر و خیابان محبوب آربات 5.4 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این مجموعه فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو است که فاصله آن از هتل حدود بیست و شش کیلومتر می‌باشد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

رستوران، بار و کافه، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، جعبه ایمنی، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روزنامه، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش و خدمات خانه‌داری و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

هتل کلمنتاین مسکو

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل و انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

هتل پروتن مسکو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *